Ma kakav Dark Souls, Crash Bandicoot je težak kao vrag!

Mnogi koji su kupili “novog” Crasha žale da je težak kao vrag! Iako izgleda šareno, veselo i causal mnogi tvrde da im je teže igrati Crasha nego Dark Souls!

Pa moramo priznati da se nismo nadali ovome. Iako Crash nikada nije bio baš lagana igra, nikada nije slovio niti za ultra tešku igru. Možda smo svi postali više razmaženi ili nesposobniji, ali sa svih strana i raznih foruma dolaze žalbe na težinu igre. Mnogi se i susreću po prvi puta s Crashom, ali zanimljivo da se žale i ljudi koji su ranije prešli sve Crash igre uzduž i poprijeko da je ova trilogija najteža. I iako se možda ne možemo sto posto složiti gdje ima dima ima i vatre definitivno. Naime, pojavila se zanimljiva teorija koja bi itekako mogla biti točna zašto više ginemo u igri. Najveći broj igrača žali se na skakanje u igri i “klizanje” s ruba što se i jesmo uvjerili nekoliko puta da je tako. Naime, kod remastera kreatori su koristili zaobljene 3D modele Coco i Crasha koji imaju više zaobljeni oblik (kao oblik jastuka) i radi toga konstatno klize niz rub, a ponekada čak i po ravnom. Ova slika će vam pojasniti na što mislim.

Takav oblik modeliranja ima i svojih prednosti jer Crash sada može duže skočiti, ali mana je što sada može i proklizati. Posebno je ta razlika u osjećaju skoka vidljiva Crash veteranima koji su naviknuli na stari skok. Crash i Coco prije nisu bili ovako fluidni, ali nisu ni mogli klizati jer je njihovo modeliranje bilo više kockasto i ravno, pa nisu mogli s ruba niti klizati. Također, povežite ove informacije s činjenicom da Crash u remasteru brže pada i rezultat su žalbe i frustracije igrača. Odmah samo da rasčistimo da to nije nikakav bug u igri nego je to jednostavno tako. Ostaje za vidjeti hoće li Activision reagirati na žalbe i olakšati igru. Nadamo se da neće. 

 

 

Neki od naših forumaša su već platinirali igru, a dosta ih je pokupila i drago kamenje te oborilo time trial rekorde što nije niti malo lagano. Kako vama ostalima ide? Patite se ili nemate problema?