Vijesti

Marvel’s Spider-Man 2 trajat će poput prethodnika: “Ne želimo 80-100 sati igranja bez kvalitete”

Nećemo trčati pred rudo, ali Insomniac po tko zna koji put pokazuje da je jedan od sposobnijih razvojnih studija u gaming industriji. Tempo izdavanja brži od prosjeka za AAA naslove uvijek prati i kvaliteta, a posebice se to odnosi na tehnički dio.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

I dok se neki žale kako je moderne konzole već pregazilo vrijeme, a istovremeno im se igre izvode jako loše čak i na najskupljem PC hardveru, Marvel’s Spider-Man 2 bit će još jedno vizualno next-gen iskustvo sa sjajnim vizualima i performansama. Ne vjerujemo dok se ne uvjerimo pod vlastitim prstima, ali, kažu, Spider-Man 2 podržavat će Ray Tracing u sva tri najpopularnija grafička moda, ona za 30, 40 i 60 FPS-a. A potom je tu mogućnost igranja i u 120 FPS-a na televizorima koji podržavaju VRR i tu razinu osvježavanja.

“Smislili smo kako isporučiti ono za što osjećamo da je prava slika i vizualni prikaz Spider-Mana i želimo biti sigurni da to primijeti svaki igrač”, poručio je Insomniacov tehnički direktor Mike Fitzgerald. Potom je objasnio kako je ključ svega korištenje dinamične rezolucije. Premda sva tri grafička moda kreću od nativnih 4K, kako bi zadržao željeni FPS, rezolucija će se po potrebi smanjivati, ali, kažu, zahvaljujući “robusnim anti-aliasing rješenjima” cijelo vrijeme će zadržati oštrinu prikaza.

Više kvalitete u istoj količini

Pritom Marvel’s Spider-Man 2 neće biti naročito duga igra. Odnosno, po trajnosti bit će približno slična prethodniku, poručio je direktor Ryan Smith u razgovoru za VG247. Umjesto masovnosti sadržaja, fokus je bio na povećanju kvalitete istog, sa što manje ponavljanja, a što više narativne povezanosti. Dakle, očekujte 20-ak sati gameplaya za glavnu priču te još 15-ak za sav ostali sadržaj.

“Ne želimo da ovo bude igra s 80-100 sati igranja, to nije ono što želimo da bude. Želimo ispričati nevjerojatne priče najbolje što možemo. Umjesto da idemo super široko, želimo da svaka misija bude pamtljiva, to je naš cilj”, kaže Ryan Smith. Nadamo se da to znači manje ganjanja ptica, skupljanja ruksaka i dosadnih encountera.

Marvel’s Spider-Man 2 igramo na PS5 od 20. 10. ove godine.

Igra

Povezano