Metal Gear Solid Master kolekcija ima veliki problem s pauziranjem igre

Jedna od novosti u Metal Gear Solid remasterima Master kolekcije je mogućnost pauziranja igara u cutscenama, što nije bilo omogućeno u originalnim igrama i dosadašnjim izdanjima. Međutim, čini se kako ta mogućnost i ne radi baš najbolje.

Naime, uoči izlaska idući tjedan kolekcije su se već dohvatili neki igrači, a u prvim prelascima na internetu se jasno vidi veliki delay kod pauziranja igre, gdje često prođe i 10 do 15 sekunda od pritiskanja pauze pa do konačnog učitavanja prigodnog menija. Napomenimo, ovo se događa uoči sutrašnjeg izlaska Marvel’s Spider-Mana 2, koji učita čitavi New York u manje od tri sekunde.

Inače pristojan port/remaster

Vrijedi napomenuti kako se igra zapravo trenutno pauzira, samo kaska učitavanje menija. Što, eto, nije najgora moguća solucija i sramotno je za Konami, međutim, moglo je i gore. S tim na umu, izdanje još nije izašlo te je nekakva day one zakrpa do izlaska sasvim realna.

Informacija dolazi sa streama jednog talijanskog igrača koji se dokopao diska za PS5, a prikaz možete popratiti ovdje. Zasad je objavljen samo gameplay iz prvog MGS-a koji se izvan pauziranja cutscena izvodi pristojno.

Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 izlazi za PC. PS4/PS5, XSX/S i Switch u utorak 24. 10.