Microsoft je navodno platio 100 milijuna dolara za Tomb Raider ekskluzivnost

Ako je vjerovati jednom od direktora Square Enixa koji je navodno pregovarao s Microsoftom za ekskluzivnost Rise of the Tomb Raidera, iznosi kakvi se izdvajaju za takve poslove su luđački.

Cijenu je na Linkedinu otkrio bivši Square Enixov direktor Fabien Rossini. Pohvalio se kako je ispregovarao ekskluzivnu nagodbu vrijednu 100 milijuna dolara s Microsoftom.

Podsjetimo se, u pitanju je bio Rise of the Tomb Raider kojeg su Xbox igrači prvi igrali u studenome 2015. godine, a PC igrači čekali su do kraja 1. mjeseca 2016. Microsoft je najviše platio za godišnju konzolašku ekskluzivnost, pa smo Rise of the Tomb Raider na PS4 igrali tek krajem 2016.

Square Enixu definitivno se isplatilo, a koliko se isplatilo Microsoftu nismo sigurni. Naime, u prva dva mjeseca prodano je tek preko milijun primjeraka, što je malo za igru takvih gabarita. Nakon što je Rise of the Tomb Raider izašao na PC-ju i PS4, brojka se popela na preko 7 milijuna.

Vrijede li ekskluzivnosti drugih igara toliko novca? Sumnjamo, vjerojatno se radi o iznimci koja ne potvrđuje pravilo, ali iznosi za ekskluzivnost nekih drugih igara sigurno vrijede desetine milijuna dolara. Ne znamo koliko je Sony platio za Deathloop ili Final Fantasy VII Remake, ali znamo da je Epic Gearboxu platio najmanje 80 milijuna dolara za ekskluzivnost Borderlandsa 3 na Epic Games Storeu.