I dok je Sony nepopularnim potezom među prvima probio led te odlučio povodom nove generacije povisiti cijene svojih velikih igara na 70 dolara, budući da Microsoft nije imao vlastitih first-party AAA igara na lansiranju Xbox Series X i S, još uvijek nismo saznali namjeravaju li i oni napraviti sličan potez.
Da Halo Infinite nije odgođen takvu informaciju bismo sigurno već znali, međutim, kako kaže šef financija u Xbox diviziji Tim Stuart, a prenosi Seeking Alpha, Microsoft još uvijek nije odlučio i povećanju cijena.
“Mislim da još neko vrijeme nećemo objaviti cijene naših first-party igara. Doći će vrijeme za to”, izjavio je na Jefferies Interactive Entertainment konferenciji.
Cijene nisu rasle sada već nekoliko generacija.
Već neko vrijeme developeri i izdavači se žale kako je cijena od 60 dolara po igri već 15 godina ista, a troškovi razvoja višestruko rastu. Zasad su samo Take-Two i Sony povisili cijene, a slično se očekuje i od ostatka industrije najkasnije onda kada prestanu izlaziti cross-gen igre.
Iako još uvijek nije odlučeno o povećanju cijena, Tim Stuart je u nastavku konferencije već opravdao skok koji će se vjerojatno dogoditi. “Cijene nisu rasle već koliko? Sada već nekoliko generacija, tako da nije nečuveno vidjeti takve stvari, kaše Stuart, pa nastavlja – “cijene razvoja rastu te je važno osigurati slične profite kako bismo mogli raditi nove i još bolje igre.”
I dok ovo zvuči kao da šef financija Xbox divizije već pravda odluku povećanja cijena, činjenica je da takvu odluku očekuju svi, a Sony i Take-Two su već pokupili većinu hejta koju zajednica igrača može generirati. S druge strane, povećanje cijena bi samo natjeralo još više igrača da se prebace na Game Pass, što je u konačnici i glavni cilj Xboxa.