Microsoftu prihod od gaminga narastao čak 44%, sada broji preko pola milijarde igrača

Nakon akvizicije Activision Blizzarda, još jedan novi kvartal Microsoftu je donio golemi porast bitnih metrika za poslovanje gaming divizije.

U kvartalu koji je završio posljednjeg dana lipnja Microsoft je izbrojao rast prihoda od igranja za čak 44% u odnosu na prethodnu godinu. Međutim, bitno je napomenuti kako se prošle godine još uvijek nije ubrajao doprinos Activision Blizzarda, stoga Microsoft ipak priznaje kako bi bez akvizicije zabilježio pad prihoda od 4%.

Rasla je i divizija koja uključuje prihode od pretplata i prodaje sadržaja, i to za 42%, od kojih je za 58% zaslužan AB. Međutim, čak ni AB nije pomogao kod problematične prodaje hardvera, pa je prodaja Xbox konzola i dodataka u padu od čak 42% u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Svi smo sada Microsoftovi igrači

Šef Microsofta Satya Nadella pohvalio se još jednom impozantnom metrikom. Naime, diljem svih mogućih platformi te kroz različita igrača iskustva, Microsoft sada broji preko 500 milijuna mjesečno aktivnih igrača, čime je dosegnuo četvrtinu puta do 2 milijarde kojih želi doputovati u narednim godinama.

S Activision Blizzardom te Game Passom na svakom mogućem uređaju koji ima pristup internetu, te dvije milijarde se ni ne čine nedostižnima.