Mjesečna cijena od 10 eura za Game Pass je održiva

Bilo za PC, bilo za Xbox, Game Pass pretplata daleko je naisplativiji servis u gaming industriji. Osim svih dosadašnjih i budućih Microsoftovih igara, na servisu je svoje mjesto pronašla i nekolicina igara drugih izdavača.

Preko stotinu AAA igara za jednu nisku cijenu. Game Pass zvuči predobro i prejeftino, toliko jeftino da su mnogi, uključujući i nas posumnjali koliko je servis uopće isplativ. Nije nerijetka praksa da velike kompanije, koje si to mogu priuštiti, neko vrijeme “pale” novac dok se ne stekne kritična masa isplativih korisnika.

Da nije tako uvjerava šef Xboxa Phil Spencer na Dropped Frames podkastu , koji razumije zašto neki developeri i igrači sumnjaju da bi Microsoft, nakon što stvori kritičnu bazu korisnika, čak mogao i povisiti cijenu.

“Sviđa nam se vrijednost Game Pass pretplate danas te je iz poslovne perspektive ona potpuno održiva”, uvjerava nas Spencer da nemaju plan podignuti cijenu pretplate.

Hoće li Game Pass uništiti industriju?

Phil Spencer se osvrnuo i na strepnje da bi Game Pass mogao “ubiti” industriju ako postane predominantan. Kako bi se developeri trebali financirati ako igrači odluče više ne kupovati igre? Hoće li naknade od Game Passa biti dovoljne?

Spencer nije siguran što će se dogoditi. “Da imam kristalnu kuglu mogao bih reći što će se dogoditi za 5 godina s Game Passom, ali nije nam glavna motivacija pretvoriti sve igrače u pretplatnike.”

I dok Spencer ne zna što će se dogoditi za 5 godina, on i Microsoftovi analitičari definitivno imaju razvijene modele nekoliko mogućih scenarija, ali za podkastere Dropped Framesa ipak ih nije bio spreman otkriti.

Ako igrači prestanu kupovati igre i podrede se samo Game Passu, možemo očekivati čitav niz manjih kreativnih naslova koji će se nadmetati za pažnju pretplatnika, a broj visokobudžetnih AAA igara ograničit će se samo na najveće developere i izdavače gaming industrije. Tako barem predviđamo mi. Što vi kažete?