Vijesti

Modern Warfare više ne može stati na standardni SSD na PC-ju

Activision, Infinity Ward i ostala ekipa otišli su predaleko. Ako posjedujete Modern Warfare na PC-ju, bez obzira preferirate li kampanju, multiplayer ili Warzone, čitava igra će vam zauzimati i do 250GB prostora na disku.

Dok se to moglo napraviti u nekim ranijim nastavcima, a može donekle i na konzolama, developeri za Modern Warfare na PC-ju nisu omogućili brisanje pojedinih dijelova igre. Stoga ako posjedujete SSD od 250GB koji se po nekim istraživanjima pokazao kao najčešća veličina SSD diska prosječnog PC igrača, više ne možete nadograditi i igrati igru. Postala je prevelika.

Zašto je Modern Warfare toliko prokleto velika igra? Realno, na raspolaganju je masivan sadržaj, tona mapa i modeova, ali i dalje se radi o veličini igre nesrazmjernoj ostalim igrama na tržištu. Postoje dva razloga za to.

  • Teksture su duplicirane. Prvenstveno zbog korisnika s klasičnim tvrdim diskovima developer je primoran duplicirati teksture na različita mjesta na disku kako bi spori diskovi brže učitavali igre. Kako se broj vlasnika SSD-a na PC-ju bude povećavao, tako će u budućnosti nestati potreba za dupliciranjem asseta, a igre će biti manje ili neće drastično rasti.
  • Štednja CPU resursa. Developeri su mogli napraviti bolju kompresiju tekstura, ali onda bi procesori imali dodatan zadatak dekompresije istih u realnom vremenu te bi se gubili značajni resursi potrebni za normalno izvođenje igre. Modern Warfare na PC-ju ugodno mogu igrati i oni sa prastarim konfiguracijama, a ovo je trade-off koji se očito morao napraviti.

Ono što je Infinity Ward mogao napraviti u obje situacije je sistem koji bi prepoznao kakav hardver ima pojedini igrač, pa na osnovu toga isporučio igru s duplim ili nekompresiranim teksturama, ali to nije napravljeno. Vjerojatno se nije obraćala pažnja na to od početka razvoja Modern Warfarea. Sada bi takvo nešto bilo prekomplicirano za izvesti, ali vjerujemo kako će s novim nastavcima situacija biti bolja. Treba biti.

Igra

Povezano