Na internetu se više pričalo o Sonyjevoj kupovini Bungieja od Microsoftove kupnje Activisiona

Rishi Chadha, čovjek iz Twittera zadužen za gaming podijelio je najveće gaming trendove u prvoj četvrtini ove godine s te društvene mreže. Obilježile su je četiri velika događaja. I to ovim redoslijedom, po količini generiranih reakcija:

  1. Sonyjeva kupnja Bungieja
  2. Elden Ring
  3. Microsoftova kupnja Activisiona
  4. Nova sezona Fortnitea

Iako Chadha nije predočio konkretne brojke, grafika iznad okvirno prikazuje koliko se pričalo o čemu na Twitteru. Elden Ring ne zaostaje puno za Sonyjem, a Microsoft i Fortnite su također tu negdje na trećoj i četvrtoj poziciji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Twitter bilježi statistiku i o igrama, a među njima i dalje se najviše priča o Genshin Impactu. Slijedi ga globalno popularna igra riječi Wordle, mobilni naslov Ensemble Stars, Apex i Final Fantasy serijal.