Na internetu se više pričalo o Sonyjevoj kupovini Bungieja od Microsoftove kupnje Activisiona

Rishi Chadha, čovjek iz Twittera zadužen za gaming podijelio je najveće gaming trendove u prvoj četvrtini ove godine s te društvene mreže. Obilježile su je četiri velika događaja. I to ovim redoslijedom, po količini generiranih reakcija:

Tekst se nastavlja ispod oglasa
  1. Sonyjeva kupnja Bungieja
  2. Elden Ring
  3. Microsoftova kupnja Activisiona
  4. Nova sezona Fortnitea

Iako Chadha nije predočio konkretne brojke, grafika iznad okvirno prikazuje koliko se pričalo o čemu na Twitteru. Elden Ring ne zaostaje puno za Sonyjem, a Microsoft i Fortnite su također tu negdje na trećoj i četvrtoj poziciji.

Twitter bilježi statistiku i o igrama, a među njima i dalje se najviše priča o Genshin Impactu. Slijedi ga globalno popularna igra riječi Wordle, mobilni naslov Ensemble Stars, Apex i Final Fantasy serijal.