Po završetku runde Warzone Plundera igrači ne pričaju o visibabama koje su prerano procvale

Ako ste ikada, a posebno u posljednje vrijeme odigrali rundu Plundera u Call of Duty: Warzoneu, a pritom niste imali sreće izaći iz partije prije nego što timer istekne, onda ste se pronašli u voice lobbyju prepunom frustriranih igrača.

O ovom problemu ponovno se počelo pričati nakon što je novinar PC Gamera Morgan Park objavio video koji se krenuo širiti internetom. Ovako zvuči svaki kraj runde Plundera.

Među stotinom igrača pronađe se najmanje nekoliko idiota koji kriču, viču, psuju, često rasistički vrijeđaju ostale, a sve to trpimo na kraju baš svake runde Plundera.

Zašto na pola minute do minutu strpati 100 igrača u isti lobby, a pritom im ostaviti mogućnost uključenog mikrofona? Radi se o modeu koji je u Warzoneu dostupan od prvog dana, a sutra će proslaviti prvi rođendan.

Kako je objasnio Morgan Park na PC Gameru, riječ je o bugu/anomaliji koja otvara komunikaciju među svim igračima poput komunikacije kada ubijete nekoga (tzv. death comm), pa nekoliko sekunda možete čuti što vam on ima za poručiti – što je nešto najbolje ikada u Call of Duty igrama. U ovom slučaju, na kraju Plundera tehnički su svi mrtvi i otvara se komunikacija.

Da, možete uključiti opciju koja će onemogućiti bilokakvu glasovnu komunikaciju izvan vlastitog squada, ali ona onemogućuje i death comm komunikaciju.

Je li konačno stiglo vrijeme za rješavanje ovog problema u Plunderu?