Najpoznatiji tech Youtuber se ispričao zbog omalovažavanja PS5 SSD-a

Nakon što je CEO Epica Tim Sweeney nakon one impresivne prezentacije Unreal Enginea 5 na PlayStationu 5 nahvalio konzolin SSD tvrdeći kako na PC-ju ne postoji ništa slično, danas među gamerima najpoznatiji Youtuber Linus (Linus Tech Tips) s 11 milijuna pretplatnika ga je u nekoliko navrata javno popljuvao misleći da je plaćen da promovira PS5, a odjek je bio ogroman.

Ono što je Linus krivo shvatio, a u videu je i sam priznao, je to da Tim Sweeney nikad nije rekao da se radi o najbržem SSD-u na svijetu, već da se radi o najboljem SSD-u općenito koji s kompletnim PS5 rješenjem tvori sistem kakav danas još ne postoji na PC-ju.

SSD od 13 tisuća kuna koji nema podršku ostalog hardvera

Linus je tako svima gurnuo pod nos Gigabyteov AORUS SSD (veličine 8 terabajta i cijene od skoro 13 tisuća kuna) koji se reklamira s protočnosti podataka od 15 gigabajta u sekundi, što je značajno više od deklariranih nekompresiranih 5.5 PS5 SSD-a.

Međutim, kako je upravo priznao, deklarirana brzina AORUS SSD-a u praksi se ne dostiže nikada prvenstveno zbog bottlenecka koji rade ostale komponente. Jednostavno je nemoguće u ovom trenutku na PC-ju današnjice ostvariti protočnost podataka kao na PS5. Linus je pokušao na konfiguraciji vrijednosti tisuće i tisuće dolara, međutim, čak ni na Linuxu sa procesorom za servere od 24 jezgre nije uspio postići takve brzine u testovima. Na Windowsima su rezultati bili još i lošiji. I bit će tako neko vrijeme dok se proizvođači PC komponenti ne prilagode, pa u međusobnoj suradnji osmisle standard koji će omogućiti veći protok podataka među komponentama.

Linus se tako javnim videom ispričao Tim Sweeneyju i svim fanovima. Što je fantastična gesta. Međutim, treba biti realan pa priznati da su i PlayStation 5 brzine za nas još uvijek nedokazana teorija. I bit će tako sve dok Sony ne odluči upotpunosti predstaviti konzolu te dopustiti neovisnim developerima da slobodno pričaju o mogućnostima konzole i njihovim iskustvima. Zasad imamo samo Cernyjevu prezentaciju mogućnosti hardvera, te Unreal Engine 5 demonstraciju i Tima Sweeneya koji ne smije u detalje.