Nakon lažnog oglašavanja i zavaravajućeg marketinga, kreator Abandoneda je iznenađen količinom mržnje

Mjesecima je PR kampanju gradio na misterioznim porukama koje su Abandoned povezivale s Kojimom i Silent Hillom. Obećanjima nas je dovodio u zabludu, a sada je neugodno iznenađen nakon što je internet negativno reagirao na još jednu u nizu odgoda i nerealiziranih obećanja.

To je Hasan Kahraman, široj javnosti do nedavno nepoznat developer, a u užim krugovima prepoznat po nerealiziranim projektima i flopovima. Do kraja ove godine obećao je igriv prolog Abandoneda, a sada kada ga je prolongirao za za iduću godinu te ga preimenovao u “tehnički demo”, igrači su pobijesnili.

“Smirite se”, poručio je. A zatim se ispričao za dosadašnje poteze, uključujući i 5-sekundni trailer koji je zapakirao u “real-time experience” aplikaciju za PS5.

Nakon što je izvaljao čitavi internet, Hasan je iznenađen negativnim reakcijama i količinom hejta. Premda se zalažemo za kulturniju komunikaciju na internetu, smatramo i kako je svatko odgovoran za svoje postupke. Nekad perspektivna PS5 ekskluziva Abandoned u ovom trenutku čini se kao idealan primjer svim indie developerima. Ovo se dogodi kada imate marketing, a nemate igru.