Nakon negativnih recenzija za The Last of Us 2, Metacritic je uveo restrikcije

Agretagori recenzija poput Metacritica i Open Critica imaju veliku moć kreiranja javnog mijenja, što igrači s nemoralnim namjerama iskorištavaju već godinama. Tako se nečesto događa bombardiranje kontroverznih igara negativnim ocjenama od strane igrača i to je sasvim fer. Osim kad velika većina tih igrača nikada nije zaigrala igru.

Utjecaj takvih korisnika manifestirao se prilikom izlaska The Last of Us Part II kada se otprilike 50 tisuća ljudi sjurilo na site i redom udaralo najniže ocjene. Budući da je mogućnost ocjenjivanja otvorena u sekundi kada je igra izašla, svima je jasno da nitko od njih nije ni zaigrao The Last of Us 2.

Sve to je izazvalo fanboye da odgovore istom mjerom s maksimalnim ocjenama, pa sada na Metacriticu imamo preko 130 tisuća recenzija igrača i prosječnu ocjenu 5.5 od 10. U svakom slučaju, stranica je izgubila svrhu i legitimitet.

Rješenje koje to nije

Metacritic je tako s nimalo kontroverznom Ghost of Tsushimom uveo promjenu u način ocjenjivanja, pa je tako igri za koju je potrebno 30-ak sati kako biste odigrali glavnu priču otvorio mogućnost ocjenjivanja dan nakon izlaska. Što je ok potez, ali ni približno ne rješava problem, pa oni koji žele lažirati ocjene to mogu raditi i dalje. Samo, eto, tek dan poslije.

Rješenje bi bilo uvođenje autentifikacije s gaming servisima putem kojih bi sistem mogao provjeriti posjeduju li igrači uopće igru, a tek onda im zatim omogućiti ocjenjivanje.