Nakon što su razdvojili igrače u Battlefieldu V, iz DICE-a su konačno sve pojasnili

Još jedan nepromišljen potez DICE-a izazvao je bijes igrača.

Na FFA.hr smo već pisali o velikoj gameplay promjeni koja je stigla u Battlefield V. Naime, DICE je, kako bi se prilagodio ležernijim igračima koji će kupiti igru uoči blagdana, odlučio dirati u neke od gameplay elemenata koji su ovaj Battlefield, barem na tom polju, činili najboljom igrom u serijalu još od Battlefielda 4.

Unatoč negodovanju većine igrača na internetu, u DICE-u su povećali vrijeme potrebno da se nekog igrača ubije (TTK – “Time to kill”), a kako bi ipak smanjili gnjev veterana, starije gameplay postavke su ponovno omogućili u novom modeu – Conquest Coreu. Dakle, sad imamo dva Conquest modea. Klasični Conquest s novim postavkama, i Conquest Core sa postavkama kakve je igra imala od prvog dana i koje je većina nas zavoljela.

I primijetiti ćete što se sad tu događa. Igrači se razdvajaju. Nakon što nas je DICE u prošlim igrama razdvajao DLC-ovima s novim mapama koje se plaćaju, sad to radi s dva ista, a različita modea. Što je, složiti ćemo se svi, prilično glupa i vjerojatno nepromišljena odluka.

Nema povratka na staro

Nakon što su danima šutjeli i ignorirali gnjev igrača, iz DICE-a su se konačno službeno izjasnili postom na Reddditu. Tako je community manager priopćio svima kako se TTK neće mijenjati, a sve je regulirano s ciljem kako bi se novi igrači lakše mogli snaći u igri, jer, kako kažu, ranije su oni frustrirajuće brzo umirali u igri. Uskoro će i novi modeovi dobiti svoje “CORE” inačice sa starim postavkama.

Kao što se i očekivalo, na sugestiju igračima da bi voljeli čuti njihovo mišljenje o svemu ovome, dobili su u velikoj većini negativne komentare, dok je post glasovima spušten debelo ispod “nule”. Smatramo da su igrači s ovime sve rekli i veselimo se danu kad će u DICE-u konačno i odustati iz ovog očito nepromišljenog eksperimenta.