Imamo nove informacije o našem spartanskom životu.
I dok smo pred koji dan pisali o kontroverzama vezanim uz novi Assassin’s Creed, Odyssey, danas ćemo promijeniti ploču pa podijeliti s vama neke nove informacije o igri koje su nam dobri ljudi s reddita prikupili na AMA sesiji Jonathana Dumonta, kreativnog režisera igre.
Božanska ukazanja i rođenje borbe Assassina i Templara
Priča nove igre nastavlja se na tradiciju Originsa, pa ćemo tako otkrivati još novih informacijama o temeljima Assassin’s Creed svijeta s kojima smo se upoznali kroz sve ove godine. Ovoga puta, prikladno, na redu su Pieces of Eden i priča kako su isti dospjeli u ruke ljudi prije borbe Assassina i Templara te o nastanku te borbe. To bi značilo da Assassin zapravo ni nećemo biti, iako smo to već znali. Isto tako, možemo još jednom očekivati priču ispunjenu fantastičnim i božanskom prisutnošću.
Priča je smještena za vrijeme Peloponeskog rata, a kroz istu ćemo upoznati likove poput Sokrata i Hipokrata, a moderna priča nastavlja se na Origins pa tako još jednom igramo s Laylom. Ista će biti obvezna, a oni koji posebno uživaju u istoj moći će izvući i nešto više iz nje.
Igra bi trebala biti prepuna referenci na prijašnje Assassin’s Creed igre, a za one koji su se nadali grafičkim seksualnim scenama u našim romansama, ali i zbog prirode perioda u kojem igramo, razočarat će se jer istih neće biti.
Veće, više, bolje?
Dinamično vrijeme bit će dostupno kroz svih sedam bioma zastupljenim na najvećoj Assassin’s Creed mapi dosad. Pola te mape bit će more, a plovidba je još jednom jako bitan dio Assassin’s Creeda. Iako nije ključan fokus igre, tj. nije izraženo kao u Black Flagu, ljudi će moći po svojoj želji produbiti malo taj aspekt igre. U velikom moru nalaze se i morski psi, a nakon mnogo godina vraćaju se i brotherhood mehanike, ovoga puta s našom brodskom posadom koju ćemo slati na misije diljem svijeta.
Da se definitivno radi o najvećoj Assassin’s Creed dosada potvrđuje i činjenica da igra sadrži više sadržaja od Originsa, a još jedna poveznica s Black Flagom je Mellisa MacCoubrey, glavna scenaristica na igri koja je napisala Assassin’s Creed IV: Freedom Cry.
Oblikujemo svoju priču
Dijaloški kotač naveden je od samog predstavljanja kao jedna od ključnih novina u igri, a sad nas je oduševila činjenica koju nam je Dumont otkrio. Naime, naše odluke kroz priču oblikovat će istu pa tako prvi put u povijesti serijala imamo priliku sami odlučiti ishod iste. Canon priča bit će ona iz novela, a prati Kassandru (ženski lik)… istu tu priču bit će moguće dobiti i kroz naše igranje, ali moguće je i da završimo s potpuno drugačijim ishodom.
Naša junakinja, Kassandra.
Malo dosadnog za kraj
Oprema koju skupljamo tokom igre većinom neće biti nasumična već postavljena u određene dijelove svijeta. Isto tako, u svakom trenutku bit će nam dostupan respec skillova, ali u tom slučaju ne možemo do svakog skilla. U igri, iako ne zvuči logično, neće biti štitova, odnosno barem ih naš lik neće moći koristiti.
U slučaju da se osjećamo posebno dobro, možemo maziti i pse, a vraćaju se i nama najdraža novina iz Originsa – zagonetke u grobnicama i sličnim monumentalnim zgradama.
I za kraj, igra će doći s coverom na obje strane. Logično, na jednoj ženski, na drugoj muški lik.
Assassin’s Creed Odyssey igramo 5. listopada.