Ovaj 25 eura “težak” early access MMO nikako da dođe na zelenu granu.
Svi oni koji su barem na par dana u zadnjih nekoliko godina igrali ARK mogli su predvidjeti odvijanje ovakvog scenarija za novu igru Wildcard studija. ATLAS je tako najavljen kao višestruko masovniji projekt od ARK-a i to u vrijeme kad potonji nije ni izbliiza popravio ogromnu količinu problema koji ga muče, poput optimizacije same igre i nestabilnih servera.
ATLAS koji u teoriji na jednom serveru/svijetu može primiti i do 40 tisuća igrača tako sasvim očekivano plaća ceh preambicioznih developera, pa što je igra popularnija, tako je i nestabilnija, dok posljednjih dana najviše muku muče s hakerima koji “upadaju” na račune admina i rade kaos po serverima.
Posljednji napad hakera (neki kažu kineskih, ali to nije ni bitno) dogodio se jučer kad su u najaktivnijim regijama stvoreni zmajevi i divovski kitovi (kitane??), a šteta je bila tolika da je ekipa iz Wildcarda i sestrinske kompanije im Grapeshota bila primorana srušiti servere i vratiti vrijeme unatrag za tri sata do prvog backupa servera. Tako su igrači nepovratno izgubili sav napredak ostvaren za to vrijeme što je, naravno, razbjesnilo najaktivnije igrače, međutim, developeri su se ispričali uvođenjem duplih dobitaka do srijede i obečanjem kako je propust koji su iskorištavali hakeri posljednih dana konačno ispravljen.