Naughty Dogove igre ubuduće će imati još bolje i razrađenije priče

Sa svakom novom generacijom konzola videoigre sve se više stapaju s filmskom i TV industrijom. Narednih nekoliko godina obilježit će brojne filmske i TV adaptacije popularnih igara, novi trend najviše predvodi Sony s PlayStation Productionsom, međutim, i same igre sve više idu prema tom, nazovimo ga tako, profesionalizmu kod pisanja priča.

Tako NewYorker magazin iz razgovora sa šefom Naughty Doga Neilom Druckmannom javlja da će njegova nova igra biti više strukturirana poput TV serije. Što je pogrešno interpretirano u drugim medijima, clickbait naslovi diljem interneta vrištali su da će iduće ND-ove igre biti epizodne s razvodnjenim gameplayom, ali o čemu se zapravo radi Druckmann je pojasnio na Twitteru.

Nakon što mu je priču za The Last of Us Part 2 pomogla napisati Halley Gross poznata po HBO-ovoj seriji Westworld, Neil je za svoj idući projekt i sve buduće igre sastavio sobu za pisce. Tzv. writers room kod pisanja scenarija za TV serije u jednoj sobi okuplja pisce i scenariste, a potom se kroz diskusije razvija nužni kreativni proces. Praksa je to koja se pokazala najboljom za razvoj ideja, poticanje kreativnosti i razvoja priča.

Dakle, Naughty Dog, barem što se tiče razvoja priče, nastavlja djelovati više u smjeru filmskog studija. Druckmann za svoju novu igru, za koju se šuška da je treći dio The Last of Usa okuplja još pisaca koji su se ostvarili na TV-u, što je bitno drugačije od dosad ustaljenog procesa pisanja radnje za videoigre koje su uključivale jednu ili tek nekoliko ljudi. “Jedva čekam da vam pokažem naše projekte što je prije moguće”, uzbuđeno kaže za kraj.