Tokom svibnja Netflix je na svim većim europskim tržištima najavio blokadu dijeljenja Netflix računa izvan jednog kućanstva, a sada je započeo provoditi tu odluku.
Onima za koje spozna da koriste uslugu na više adresa, Netflix sada uvjetuje da odaberu jedno primarno kućanstvo. Jednom kada se postavi primarna adresa, blokirat će se pristup onima koji koriste isti račun, a ne nalaze se na istoj adresi. Korisnici i dalje mogu gledati Netflix izvan svojih domova na verificiranim uređajima, bilo na poslu ili na putovanju, ali pritom će Netflix povremeno provjeravati IP adrese. Ako ustanovi da dulje vrijeme niste bili na adresi kućanstva (mjesec dana), blokirat će vas.
Nizozemska, Danska, Poljska, Španjolska, Norveška, Francuska, Irska, Ujedinjeno Kraljevstvo, Belgija… Sve su to zemlje u kojima je Netflix u svibnju najavio strožu kontrolu, a sada korisnici iz tih zemalja diljem interneta konačno javljaju primitak nesretne poruke na zaslonima svojih uređaja. Netflix kaže da, protivno uvjetima korištenja, preko 100 milijuna kućanstava diljem svijeta dijeli račune. Ako im se ne obije o glavu, čelnici streaming giganta ovom politikom nadaju se povećati prihode koje će, kažu, uložiti u još više produkcija.
Zasad još ne u Hrvatskoj
Međutim, gledatelji u Hrvatskoj i zemljama regije još uvijek mogu biti mirni. Naime, Netflix na ovim područjima još uvijek nije najavio provođenje ograničenja.
Ako vas jednom zahvati ovaj val blokada, a želite dalje koristiti uslugu, Netflix je uveo dvije opcije. Možete prebaciti vlastiti Netflix profil na drugi račun kako ne biste izgubili praćenje odgledanog sadržaja i sebi prilagođeni algoritam preporuka, a možete i nastaviti koristiti svoj profil na istom računu, ali uz dodatnu naknadu koja iznosi do 6 eura po novom korisniku.
Za kraj još jednom napomenimo, barem zasad, u Hrvatskoj još uvijek možete dijeliti Netflix račune bez obzira na adresu.