Brojni će reći da Nintendo zaostaje za industrijom, prvenstveno po pitanju tehnologija (čitaj piksela i broja sličica), ali kada Nintendo radi, onda je to inovativno i kreativno. Nakon sjajno odrađenih online kooperativnih koncepata prije svega u Animal Crossingu, sada je na redu masovni multiplayer.
Dvadeset godina nakon World of Warcrafta, Nintendo je pozvao igrače testirati tzv. Switch Online Playtest (prijave su trenutno zatvorene). Premda igrači potpisuju ugovore koji brane otkrivati detalje, diljem interneta se ipak šire informacije.
Radi se o, rekli bismo, masovnom društvenom eksperimentu. Igrači razvijaju planet podijeljen na tisuće polja, od kojih svako predstavlja područje za igranje.
Navodi se skupljanje/farmanje resursa za gradnju, a ključni element je tzv. Beacon, alat koji stvara tzv. sigurne zone. Što je beacon veći, sigurne zone su šire, što sugerira nekakav opasniji oblik života izvan sigurnih zona. Igrači grade i stvaraju sigurne zone sve dok čitavi blok planeta (64 polja) nije skroz razvijen. Kraj testiranja, pretpostavljamo, bit će kada je sagrađen i oslobođen čitavi planet.
Prezentacija poput Minecrafta
Screenshotovi iz uputa igračima djeluju poput Minecrafta s blokovima, a kako zapravo izgleda saznat ćemo u srijedu za kada je zakazan početak testiranja. Upute navode i tzv. Dev Core prostor što je svojevrsni social hub u kojem se možete družiti s drugim igračima, levelati likove i drugo.
Zapravo sve zvuči poput ideje koju je imao Hideo Kojima, a koji je planirao (i još uvijek planira) koristiti servere i goleme resurse clouda kako bi gradio masovne svjetove gdje bi igrači zajedno djelovali. Izgleda da je Nintendo na tom putu, a projekt će, nagađamo, kulminirati na Switchu 2 kojeg očekujemo iduće godine.