No Man’s Sky dobiva novu veliku nadogradnju, ovaj tjedan stižu planetarna vozila, specijalizacije, photo mode…

Mi smo kupljeni!

No Man’s Sky, najveće razočaranje u 2016. godini, polako ali sigurno grabi prema onom što je oduvijek trebao biti. Nakon što slobodno možemo reći kako su nas iz Hello Gamesa svjetski prevarili, podvalili nam neku okrnjenu verziju igre, u mnogočemu različitu od onog što su obećavali, sad im se treba priznati jedno. Sean Murray i ostatak ekipe predanije rade na igri nego što je to itko očekivao, a besplatnim nadogradnjama igra se polako pretvara u ono što je oduvijek trebala biti. Potencijalno čak i u više od toga.

Tako nam ovaj tjedan stiže druga velika nadogradnja imena Pathfinder, koja donosi uistinu mnogo toga. Nove vrste brodova klasificirane u podskupine, mogućnost istodobnog vlasništva više njih, planetarna vozila, novi dijelovi za izgradnju baza koje su od sad vidljive i drugim igračima, nove grafičke teksture, photo mode i još dosta toga. Pa krenimo redom.

https://www.youtube.com/watch?v=ZDNtbosTCvo

Novi brodovi i njihova klasifikacija

Brodovi su od sad svrstani po specijalizacijama i klasama. Svaka specijalizacija ima svoje posebne karakteristike, dok su dodatno brodovi još svrstani po klasama, odnosno po rijetkosti i količini mogućnosti u A, B, C i S klase, od kojih je ova posljednja ultimativna, a samim time najpoželjnija i najrijeđa.

Također, od sad ćemo moći posjedovati više brodova odjednom, ovisno o kapacitetu naših teretnih brodova i planetarnih baza.

Planetarna vozila

Ono što smo svi tražili još od prošle nadogradnje i implementacije planetarnih baza su, dakako, planetarna vozila. Tako ćemo moći angažirati inžinjera u bazi koji za nas može razviti neko od tri dostupna vozila.

Ono što je zanimljivo, developeri će u igru ubaciti mogućnost kreacije staza za utrkivanje. Postavljanjem chekpointova moći ćemo kreirati time trial utrku, a zatim izazvati prijatelje da pokušaju oboriti najbolje odvoženo vrijeme.

Novi materijali za izgradnju planetarnih baza

Planetarne baze od sad mogu biti još veće i još raznovrsnije. Implementiramo je preko 40 novih dijelova za izgradnju, od kojih svakom možemo mijenjati materijal izrade (drvo, kamen, metal…), kao i njegovu boju.

Možda jedna i najuzbudljivijih novosti ove nadogradnje je to da se baze od sad dijele online, tako će drugi igrači moći posjetiti naše baze, kao i mi njihove. Odlična vijest je i ta da iste možemo podijeliti i preuzeti putem Steam Workshopa, što će zasigurno otvoriti put talentiranim graditeljima da se iskažu.

Podrška za PS4 Pro, detaljnije teksture, photo mode, multitool specijalizacije, novi mod za igranje…

No Man’s Sky u novoj nadogradnji dobiva detaljnije teksture, gdje će igra značajno atraktivnije izgledati na PC-ju na High postavkama. Kad smo kod vizuala implementirano je i bolje osvijetljenje, življe boje koje bi trebale biti još atraktivnije na televizorima s HDR podrškom. Tu je i podrška za PS4 Pro, čija će verzija biti usporediva s najnaprednijim PC postavkama.

Multitool također dobiva specijalizacije i klasifikacije, koji će se sad razlikovati fizički u samoj veličini cijevi, ako i u naprednim mogućnostima.

Survival mod dobio je nasljednika, Permadeath je novi način igranja koji će razveseliti sve mazohiste. Umiranjem u igri bivate vraćeni na sam početak, bez ikakve opreme i broda.

Nakon što su zadovoljeni mazohisti, na red stižu umjetnici. Photo mode je ono što smo tražili od prvog  trailera 2013. godine, a koliko neki od kadrova izgledaju atraktivno pogledajte ispod.

{gallery}nmspathfinder{/gallery}

Velika 1.2 nadogradnja u No Man’s Sky stiže već ovaj tjedan, a ostatak novosti kojih ima poviše možete pronaći na službenim stranicama igre.