No Man’s Sky će od 14.8. biti jedna od najambicioznijih igara svih vremena

Ranije ove godine Sean Murray i Hello Games najavili su dolazak podrške za VR. Nedugo zatim prošireni i poboljšani online multiplayer, a zatim su zaokružili cjelinu s trećim velikim, misterioznim “stupom”, sve su zajedno upakirali u Beyond ekspanziju i najavili izlazak za 14. .8.

Što je treći “stup” svi smo se pitali, bila je to jedna od najvećih misterija na internetu, tražili su se odgovori u misterioznim tweetovima i kopali source kodovi, sve dok danas nije najavljeno. Treća velika stvar je No Man’s Sky 2.0. Ali krenimo redom.

No Man's Sky BEYOND Trailer - Gameplay Launch Trailer

No Man’s Sky VR podrška

Kad neka druga igra dobije “podršku za VR” tu se obično radi o nekakvom izdvojenom modeu, neki gameplay segment izdvojen iz igre kreiran čisto zbog “cool” faktora, međutim, ne i kod NMS. No Man’s Sky će od 14. 8. u potpunosti biti igriv u VR-u.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Modeli brodova i drugih vozila kompletno su prerađeni i možemo vidjeti sve u njima.

Svi dijelovi igre su prerađeni i nove mehanike su dodane kako bi bi apsolutno cijela igra bila dostupna u VR-u. To znači da će VR igrači moći igrati s klasičnim igračima bez obzira kakvu opremu tko posjeduje. Jedan će igrati na TV-u s kontrolerom, a drugi s VR headsetom na glavi.

Marketing za VR rađen je u kolaboraciji sa Sonyjem, pa će cijela igra biti dostupna i na PlayStation VR-u što je definitivno najpovoljnija solucija u kombinaciji s PlayStationom 4. Također, igra je optimizirana za VR i na PC-ju s implementacijom Vulkan API-ja i podrškom za sve jače kontrolere i headsetove. PC će definitivno biti ultimativna VR platforma, gdje će oni s dovoljno jakim konfiguracijama moći uživati u praktički istoj količini detalja kao i regularni igrači.

Istovremeno, možemo očekivati velike stvari u optimizaciji na konzolama, jer kako bi uopće bilo dopušteno izdati igru za PlayStation VR, ona se treba izvoditi u stabilnih 120 fps-a, odnosno u 60 fps-a po oku. Od VR optimizacije će profitirati i “obični” igrači.

Prošireni multiplayer

Kad je prošle godine s Next ekspanzijom stigao i multiplayer, radilo se tek o integraciji za zajedničko igranje s 2 do 4 prijatelja. Ako ste s nekim željeli igrati zajedno, morali ste ga pozvati u igru, ili on vas. No Man’s Sky će od 14. 8. biti punokrvna online igra gdje će svi igraći istovremeno igrati u istom svemiru. To znači ako naletite na nekoga na nekom planetu, on će biti tu i biti će stvaran neovisno jeste li prijatelji ili ne. Također, moći ćemo u realnom vremenu vidjeti baze koje su igrači napravili i sve fizičke promjene na planetu.

U Nexusu ćemo se okupljati s drugim igračima.

Vjerojatnost da ćete susresti nekoga u gotovo beskonačnom svemiru i solarnim sustavima veličine našeg su, realno, gotovo nikakve, stoga je uveden Nexus. Nexus je okupljalište za igrače, odnosno svojervrsni HUB gdje ćemo moći kupovati u novim trgovinama, družiti se s igračima, kretati s njima na zajedničke misije, ili se jednostavno udružiti, pa istraživati svemir, graditi baze ili ratovati s drugima.

U multiplayer sesiji može biti do 32 igrača. S toliko njih će nas igra spojiti u Nexusu, a zatim možemo u teoriji svi zajedno u avanturu.

No Man’s Sky 2.0

Prelazak na puni broj najčešće znači nešto veliko, a to je u NMS zaista i tako. S Beyondom su prerađeni gotovo svi sistemi unutar igre i dodano je duplo više sadržaja nego što je to bio slučaj s Nextom, najvećom ekspanzijom dosad.

S velikom multiplayer ekspanzijom neće doći ni jedna jedina mikrotransakcija. Rijetkost u današnjim igrama!

Planeti će sad biti raznovrsniji, a prvi trailer je pokazao kako to znači konačno planete kakve su nam obećavali od početka, one s gustim i visokim šumama.

Baze su znatno kompleksnije, dostupno je više toga za napraviti, a uvođenjem struje i programske logike moguće je napraviti praktički sve što želimo. Primjerice, u intervjuu za PC Gamer jedan od osnivača Hello Gamesa pohvalio se kako su u igri, ležerno, napravili arenu poput one u Rocket Leagueu, dodali sistem brojanja golova i praktički imaju igru unutar igre.

Neki idu istraživati svemir, dok drugi ostaju doma čuvati bazu. I jahati sumnjiva bića.

Uvedeno je uzgajanje životinja, od kojih na farmama možemo zatim prikupljati različite resurse, ili ih možemo uzjahati poput primjerice u Arku. Farmati nove iteme s novim receptima, uzgajati životinje i graditi kompleksne baze možemo u potpunosti s drugim igračima.

Dodane su kompletne nove rase, a sad NPC-eve možemo vidjeti kako se kreću po planetima. Dakle, nema više statičnih Gekova! Sad kad se NPC-evi kreću, postoji mogućnost da na planetu slučajno naletimo na pravu bitku između različitih rasa.

I to je samo ono što je površinsko rečeno kroz nekoliko intervjua velikim medijima. Tek smo zagrebali površinu, dok bismo više trebali saznati u narednim danima, te jednom kad Hello Games objavi patch notes.