Izjava kreativnog direktora igre izazvala je reakcije čuđenja u javnosti. Ali postoji objašnjenje.
Devet dana prije izlaska o God of Waru se već zna apsolutno sve. A ono što se i ne zna, lako se sazna, jer poneki primjerak igre je već “ispao s kamiona” i završio u krivim rukama. Dakle, osim recenzenata dobar dio globalne gaming javnosti već igra igru.
Mi ćemo se ipak držati onoga o čemu smijemo govoriti, a to su informacije koje dobivene službenim putem. Tako se kreativni direktor igre Cory Barlog, pričajući o vizualnoj prilagodbi Kratosa, osvrnuo na igru koja ga je inspirirala po tom pitanju.
Moj Kratos je drugačiji od tvog Kratosa
Naime, radi se o FIFA serijalu. Kako je FIFA inspirirala kreativnog direktora jedne ovakve igre? U FIFA modovima gdje možete razvijati svog igrača Coryju se svidjelo upravo to što osim građenja njegovih statistika možete utjecati i na izgled igrača. Te na ono što ga najviše izdvaja od ostalih generičnih igrača – ime na dresu.
Upravo je ime na dresu ono je Coryja najviše inspiriralo, pa se potrudio da u igri završi mnoštvo obleke kojom ćete povećati privlačnost svoj Kratosa. Određeni izbori igrača unutar igre osigurati će vam različitu odjeću, pa ćemo se moći pohvaliti da naš Kratos izgleda drugačije od “drugih” Kratosa. Što će, prema riječima Coryja Barloga, unijeti dozu individualnosti u igru.