Novi patenti: Gradovi u GTA 6 će se mijenjati ovisno o tome kako igramo, a vozači će biti inteligentniji

Obožavamo fanove Rockstara. Radi se o ljudima koji neumorno pretražuju internet nebi li pronašli bilo kakvu informaciju o GTA 6. Nitko ne zna kako izgleda druga stranica Google rezultata ali ova ekipa, ako to treba, u pretragama ide do stranica nepojmljivih čovječanstvu. Pretražuju se Linkedin, Facebook, Twitter. Od tisuća i tisuća ljudi koji rade ili su nekada radili sa Rockstarom, ne postoji osoba u čiju intimu se nije pokušalo zavući. Rezultat toga pronalazak je čak dva nova patenta.

Pametniji vozači

Ako ste mislili da su vozači u u GTA igrama glupi onda još niste zaigrali Cyberpunk 2077. Za CB2077 vozači u GTA igrama su doktori znanosti. Kako bilo, Rockstar nije zadovoljan, dugo vremena su razmatrali neko bolje rješenje, a rezultat toga je patent pametnije umjetne inteligencije vozača.

Prema patentu, vozači i NPC-evi u igri postoje čak i kada nisu prikazani na ekranu. Čitavi svijet je simulacija, a dok ste vi na drugom kraju mape, igra u pozadini simulira NPC-eve u čitavom svijetu. Jedan od tisuće njih živi svoj život, ima mjesto stanovanja i postao te u nekom trenutku sjeda u automobil i zna točnu destinaciju na koju treba doći, a koja može biti bilo gdje. Put koji će odabrati ovisit će o vremenskim (ne)prilikama, gužvama na cesti, prometnim nesrećama, a s vama se može i ne mora susresti.

NPC se na ekranu iscrtava (i troši hardverske resurse) tek kada je u vašoj blizini. Ako se nalazi u automobilu, bit će svjesniji okoline nego dosad. Neki NPC-evi vole brzu vožnju, neki sporiju, a svaki od njih ima svoje karakteristike… Svi su svjesni stanja na cesti i drugih automobila, broja traka na cesti te će se ponašati ovisno o tome koja je njihova destinacija, što voze, što voze drugi igrači, kakvi su vremenski uvjeti i na kakvoj su cesti.

Baš poput Red Dead Redemptiona 2, svaki NPC je simuliran i predefiniran s dnevnim i tjednim rutinama, a kako će to zaista funkcionirati u jednoj GTA igri koja bi po pravilu s velikim gradom/gradovima trebala imati znatno više NPC-eva tek bismo trebali vidjeti. Ali na primjeru Watch Dogs Legiona vidjeli smo otprilike razinu na kojoj je sve to izvodivo.

Življi gradovi

Drugi patent opisuje promjenu i generaciju okoline ovisno o utjecaju igrača. Jedan od primjera točno opisuje kako bi to u praksi trebalo izgledati. Primjerice, dio grada može biti star i neodržavan, ali ako igrač odvija radnje koje su dobre za grad, zgrade i kvart općenito će se s vremenom obnavljati.

Jedna zgrada može imati više stanja/karakteristika iskombiniranih, pa ona može biti u jednom trenutku stara i porušena, a u drugom trenutku obnovljena, ali i dalje s, primjerice, razbijenim prozorima.

Sada je sasvim jasno kako Rockstar s GTA 6 ide prema realizmu više nego ikada ranije. Realizam ne mora nužno biti u obliku gameplaya (to nitko ne želi), ali gradovi koji se mijenjaju ovisno o tome kako igramo te pametniji NPC-evi sasvim sigurno će uvelike povećati imerziju.

Za kraj upozorimo kako sve ovo ne mora nužno završiti u igri, ali može nam približiti enormnu ambiciju developera. GTA 6 će sasvim sigurno biti igra za čitavo jedno desetljeće, a možda i duže. Ako se sve ovo obistini, čeka nas završni proizvod koji će redefinirati igre s otvorenim svjetovima.