Novi The Elder Scrolls VI dizajniran je tako da ćemo ga igrati desetljećima poslije

Nedavno sam imao priliku pogledati sat i pol vremena intervjua s čovjekom zaslužnim za Elder Scrolls serijal, kasnije i za Fallout. Naravno, Bethesda je jednostavno kupila Fallout licencu, a sve kasnije je povijest.

Naravno, zagonetni čovjek je Todd Howard. Karizmatik, vizionar i do Fallouta 76, mnogima omiljeni lik iz bajke. Bajku je narušio Fallout 76 koji tek sad nakon silnih ažuriranja poprima oblik igre koja je trebala biti odmah. Nekako imam osjećaj da bi Fallout 76 mogao postati free to play naslov, a objavu ćemo vidjeti na E3-u.

Bethesda trenutno punom parom rad na Starfieldu kojeg nažalost nećemo vidjeti na E3-u. Ne zato što nemaju što za pokazati, već zbog toga što ne žele pokazati igru koja još godinu ili više dana neće izaći.

Manji dio studija radi na The Elder Scrolls VI naslovu kojeg nećemo vidjeti još nekoliko godina. Zvuči nevjerojatno, ali ovu generaciju konzola nismo i nećemo vidjeti Elder Scrolls igru.

Zašto i bi, kad je Howard potvrdio da su Fallout 4 i Skyrim i dan danas među igranijim igrama uopće. Svaki mjesec obje igre imaju nekoliko milijuna igrača, a izašle su zaista davno.

Identičan plan i viziju Howard ima s novim The Elder Scrolls naslovom koji je već sad otpočetka dizajniran na način da ćemo ga igrati desecima godina kasnije. Bethesda ne žuri s razvojem i ne misli ga požurivati jer kako je sam Howard rekao, cilj im je napraviti najbolju Elders Scrolls igru.

Naučili su puno iz primjera Fallouta 76 i ne misle ponoviti iste greške. Bethesda je i ove godine na E3-u. Ono što znamo da ćemo vidjeti je novi Doom, Wolfenstein i ažuriranje oko stanja u Falloutu 76. Starfield i Elder Scrolls 6 sigurno neće biti prikazani na konferenciji.