Novi Tomb Raider je gotov; imamo li još jedan „promašaj“ ili novi hit?

Pitanja koja okupiraju maštu fanova.

Shadow of the Tomb Raider nova je igra u rebootu Tomb Raider franšize, za koju smo znali da dolazi, ali je na kraju došla na velika vrata nekako neočekivano i tiho, bez velike pompe i očekivanja… Barem za jedno tako veliko ime. Zašto je tome tako?

Novi gameplay

Nekoliko dana prije objave zbog koje pišemo ovu vijest, novi gameplay za igru isplivao je na YT-u, a komentari ljudi su u najmanju ruku podijeljeni. Većina ima iste prigovore kao i za drugi dio serijala koji je uspio već u rasponu od jednog nastavka ustaliti formulu originala i nije zapravo ponudio ništa novo. Lokacija također mnogima nije odgovarala, ali to se ne čini kao problem za Shadow koji nas vodi na lokaciju prepunu džungli i ostalih zanimljivih mističnih majanskih poprišta.

https://www.youtube.com/watch?v=1To-HOwsVdc

Od samih početaka, igrači kritiziraju i vizualni prikaz koji jednostavno nije dostojan trenutnog stanja na tržištu, a smeta ih i prevelika količina RPG elemenata ubačenih u igru koji jednostavno odbijaju igrače, ali i krše smisao avanturističke i fast paced igre kakva bi Tomb Raider trebao biti. No možda i najveći problem leži u priči, koja nam u prva dva dijela nije ponudila ništa što bi ostalo s nama, a na kojoj će se morati dobrano potruditi žele li vidjeti neki uspjeh u trećem dijelu. Sve to, ali i još neki manji prigovori razlog su za brigu oko uspjeha Shadow of the Tomb Raidera koji će se morati jako potruditi kako bi pronašao svoje tržište u već nakrcanom devetom mjesecu, unatoč svom velikom imenu. Tko zna, možda svjedočimo prekretnici, a loša prodaja mogla bi značiti i kraj za serijal… bar na neko vrijeme. Znamo koliko su u Square Enixu zahtjevni po pitanju financija… ali tko zna, ovoga puta barem nisu razdvojili bazu igrača već na samom početku.

Zlati se

I tako, dok igrači imaju svoje sumnje, ekipa iz Eidosa marljivo radi na igru, odnosno svoj je rad završila… barem što se tiče sadržaja koji će nas očekivati na disku prvi dan prodaje, za koji je određen 14. rujan. Dotad će krenuti u jaku marketinšku kampanju i polirati još neke probleme koji bi trebali, kako to danas inače i biva, uklonjeni zakrpom već prvi dan.

{loadposition pratinas}