NVIDIA je na Gamescomu predstavila DLSS 3.5 za bolji Ray Tracing

Dan uoči otvaranja Gamescom sajma u Kolnu, Nvidia je odlučila podijeliti dvije velike novosti.

Prva je DLSS 3.5, a druga je remasterirani Half Life 2 u suradnji s Valveom o kojem više možete čitati ovdje. DLSS 3.5 tehnologija koristi tzv. tehniku rekonstrukcije za bolji ray tracing uz manji udar na performanse. Za razliku od Frame Generationa koji je rezerviran i ostat će rezerviran za RTX 40 seriju grafičkih kartica, DLSS 3.5 će djelovati na ray tracing performanse unatrag sve do RTX 20 serije.

DLSS 3.5 je usmjeren primarno na igre koje koriste potpuni ray tracing, za razliku od igara koje ga samo djelomično koriste. Primjerice, samo za refleksije ili samo za sjene. Jedna od takvih igara, koje koriste ray tracing je Cyberpunk 2077, koji će dobiti punu implementaciju DLSS-a 3.5 s Phantom Liberty ekpanzijom.

Također, kod ray tracinga, DLSS je dosad ispunjavao izgubljene piksele prema ranijem ručnom nahođenju, što je često rezultiralo ne baš pogođenim bojama ili čak ghostingom, a s DLSS 3.5 i taj posao je prebačen na neuronsku mrežu za koju tvrdi da može generirati kvalitetnije piksele.

DLSS 3.5 trailer za Cyberpunk pogledajte ispod, a istu upscaling tehnologiju od prvog dana će ove jeseni podržavati i Alan Wake 2, a poslije njega i Portal, a kasnije će uslijediti i ostali naslovi.