Nvidia je predstavila DLDSR, tehnologiju napredniju od DLSS-a i DSR-a, stiže već prekosutra

Nvidia je predstavila DLDSR (Deep Learning Dynamic Super Resolution). Dok DLSS izvodi igre u manjoj rezoluciji, pa je upscalea na višu, DLDSR radi sasvim obrnuto.

Koristeći Tensor jerzgre na RTX grafičkim karticama, DLDSR renderira igru u većoj rezoluciji, pa je downscalea na rezoluciju monitora, pritom zadržavajući detalje. Nije to ništa novo, PC igrači već su upoznati s DSR-om, a DLDSR je upravo DSR potpomognut AI-om i deep learning tehnologijom.

Razlika u detaljima je primjetna.

Nvidia tvrdi kako će uz manji udar na performanse DLDSR isporučivati 225% kvalitetniju sliku u odnosu na DSR. Rezultate možete vidjeti iznad na primjeru Preya, koji rezoluciju podiže na 1620p, pa je snizi na 1080p s oštrijim detaljima i većim brojem FPS-a u odnosu na DSR koji je za usporedive detalje rezoluciju morao podignuti na 4k.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

DLDSR će potpomognut umjetnom inteligencijom raditi “u gotovo svim igrama” i to bez intervencije developera, a njegove benefite moći će iskoristiti samo oni s RTX grafičkim karticama s Tensor jezgrama. I to već od prekosutra 14. 1. kada stiže s nadogradnjom Game Ready drivera. U control panelu uključit ćete ga pod Manage 3D Settings > DSR Factors > DLDSR.

Istovremeno, DLDSR ne znači kako će DLSS biti zapostavljen. Nvidia ne odustaje od popularnog upscalera, a mi ćemo uz AMD-ov Super Resolution i Intelov XeSS morati pamtiti još pokoju kraticu više.