Objašnjene su nove mehanike i oružja za Horizon Forbidden West

Iz Guerille Gamesa su na PlayStation Blogu pojasnili nove sposobnosti, oružja i opremu dostupne Aloy u Horizon Forbidden Westu. Nastavak je to na 14-minutni gameplay video objavljen još početkom ljeta.

Pullcaster je komad opreme koji bismo najlakše opisali kao kuku. Vidjeli smo to i u ljetnom prikazu, Pullcaster funkcionira približno slično poput kuke i u ostalim igrama, ali ima još jednu mogućnost – vitlo. Igrači mogu manipulirati objektima na bližim udaljenostima. Mogu ih bacati, razbijati, ali i privlačiti sebi, poput primjerice škrinje s lootom.

Sa Shieldwingom Guerilla se nada diverzificirati gameplay. “Shiledwing se slaže sa svim ostalim mehanikama”, objašnjavaju. U akciji ga možete vidjeti u drugoj polovici gornjeg klipa u funkciji svojevrsnog padobrana. Osim što su s ovim gadgetom eliminirali realno dosadna spuštanja s visinskih točka, Shieldwing se lijepo kombinira i u borbi kada možete glideati iznad nekog protivnika, a zatim mu zadati smrtonosan udarac odozgo.

Raznovrsniji gameplay

U 14 minutnom prikazu svjedočili smo povratku starih oružja poput Blast Slinga, Hunter i Sharpshot lukova, a premijeru je dobio Spike Thrower za borbu protiv većih protivnika. “U Forbidden Westu kombinirat ćete bližu i daleku borbu češće nego što ste to radili u prethodniku”, tvrdi Dennis Zopfi, dizajner borbe iz Guerille.

Za veću razinu kombiniranja bit će zaslužan jedan novi skill. Resonator Blast će omogućiti nabijanje koplja energijom kroz blisku borbu, a zatim je osloboditi udarcem iz daljine što će rezultirati moćnom eksplozijom.

Dakle, ključna značajka Horizon Forbidden Westa u odnosu na prethodnika je raznovrsnost gameplaya. Da borbe budu još raznovrsnije pobrinut će se i protivnici. U HFW oni će se kombinirati i surađivati međusobno. Da pojasnimo – humanoidi i mašine više se neće držati poput dvije različite grupe. Primjerice, neprijatelj će često zajahati mašinu i krenuti u napad. “Svijet Forbidden Westa je opasniji, donosi više neprijateljskih organizacija i više različitih mašina”, kažu.

U sve to trebali bismo se uvjeriti 18. 2. 2022. na PS4 i PS5, a nadamo se i skorom novom gameplay prikazu.