Vijesti

Oglas za posao nagovještava da će novi BioShock biti open-world igra

Novi će BioShock izgleda napraviti veliki zaokret naspram dosadašnjih nastavaka.

Cloud Chamber je službeno prezentiran prije dvije godine kao studio zadužen za razvoj novog BioShocka. Igra je u produkciji nešto više od godinu dana te kako se projekt širi traže se novi zaposlenici. Na njihovim se stranicama između ostalih može pronaći zanimljiv oglas putem kojeg se traži iskusni scenarist sposoban stvoriti snažnu priču fokusiranu na likove unutar open-world svijeta. Osim priče zadužen bi bio i za stvaranje elemenata glavnih i sporednih misija, sugerirajući kompleksniji svijet.

Originalni BioShock mnogi pamte kao odlično linearno single-player iskustvo iznimne atmosfere te duboke i slojevite priče. Da li bi izlet u open-world bio loš potez razvodnivši intezitet priče distrakcijom slobode otvorenog svijeta i nebitnih radnji? Ili bi pak ponudio uzorčno-posljedični gameplay gdje se igračeve odluke i akcije izravno reflektiraju na urbani grad i njegove stanovnike?

Još smo daleko od ikakvog prikaza te je lako moguće da će se mnoštvo toga promijeniti tijekom razvoja igre. Živi bili pa vidjeli, kaže stara mudra izreka. Što vi mislite o ovome potezu i odlasku BioShocka u open world vode?

Igra

Povezano