Originalni The Sims dobio svoju fan-made online reinkarnaciju, serveri su pod navalom srušeni već prvog sata

Vraćamo se u doba Pentium “trojke”, kockastih monitora i jedne od prvih mainstream igara uopće.

O FreeSO prvi put pišemo na FFA. Radi se o modifikaciji za originalni The Sims koja tu legendarnu igru pretvara u pravo online multiplayer iskustvo. Cijeli engine je rekreiran u C# i Monogameu što je igri omogućilo daleko više mogućnosti nego što je to bio slučaj u originalu. Primjerice, igrači mogu vidjeti i posjećivati susjedne kuće bez dodatnih učitavanja.

The Sims tako postaje MMO i to bez mikrotransakcija, dok se igra planira držati na životu isključivo uz donacije. Posebno za FreeSO kreirana je velika mapa sa stotinama “lotova” gdje možete smjestiti svog Sima, a kako ćete živjeti, te što će te biti birate potpuno sami. Tako igrači mogu otvoriti trgovinu, noćni klub, ili samo trolati susjede.

Vrhunsko trolanje u FreeSO.

Tako će igrači dok kreću od nule i razvijaju svoju karijeru usporedo razvijati i formirati prave male kvartove i gradove, a kako će sve to izgledati na kraju ovisi isključivo o njima. FreeSO možda postane pravo malo globalno sijelo.

Prevelika navala igrača

Nama nostalgičarima ovo zvuči odlično, a slično je razmišljalo i tisuće drugih igrača koji su se istovremeno pokušavali spojiti na server igre već na samom startu 6. 1. Naravno, ekipa iza projekta nije očekivala toliku najavu i server je prilično brzo “potonuo” pod pritiskom.

Na blogu su tako počele pripreme za ponovni start koji će ovog puta za početak biti limitiran na određeni broj ljudi. Također, developeri su se odlučili na tranziciju s Nancy na APS.net mrežni framework koji bi trebao omogućiti više simultanih konekcija odjednom. U planu je i implementacija većeg broja servera, što znači i više instanci gradova na kojima će igrači igrati.

Zatvorena beta još nema zakazani datum, međutim, projekt nas je zainteresirao tako da ovo sigurno nije posljednji put da ćete čitati o FreeSO na FFA.hr