
Kada smo prije deset godina krenuli s FFA projektom, to je nekako koincidiralo upravo sa Star Wars Battlefrontom. Tada su počele kružiti glasine o nastavku u DICE-ovoj produkciji, uslijedili su leakovi, a po izlasku i gomila kontroverzi zbog pohlepnih mikrotransakcija i doslovnog P2W poslovnog modela u igri po punoj cijeni.
Zatim je uslijedilo svojevrsno iskupljenje. Battlefront 2 dobio je hrpu novog sadržaja, predatorske mikrotransakcije su uklonjene, ali igrači su se okrenuli novim igrama i trendovima. Multiplayer prostor ispunili su ponajprije battle-royale naslovi, a potom i kvalitetnije/modernije igre. Danas, osam godina kasnije, svjedočimo pravoj renesansi.
Prvo je sve krenulo kao meme na TikToku, zatim je dodatno potaknuto popularnošću serije Andor, filma Revenge of the Sith i drugih Star Wars medija, da bi kulminiralo velikim popustima zahvaljujući kojima igru možete nabaviti doslovno za par eura. Battlefront 2 nikada nije bio popularniji.
Trend je započeo u travnju, a posljednjih je tjedana eksplodirao. Istina, Battlefront 2 nije bio na Steamu od samih početaka, pa zapravo ne znamo brojke s nekadašnjeg Origina, no danas ga na toj platformi igra najviše ljudi otkad je ondje izašao prije pet godina.
Noćas je zabilježeno više od 35 tisuća istovremeno aktivnih igrača, tri puta više od dosadašnjeg rekorda, a trend sugerira da ćemo u idućim danima vidjeti još veće brojke. Tko zna, možda mu EA i DICE udijele tzv. “Division 2 tretman” s jednim manjim timom. Riječ je o igri koja je danas nesporno kvalitetna, a potencijala za nove mape i iskustva, inspirirana posljednjim serijama i filmovima, uistinu ne nedostaje.