Osvjetljenje će biti ključ nove generacije konzola, a ne rezolucija.

David Cage osim što je CEO Quantic Dreama, studija koji stoji iza genijalnih igara poput Detroit: Become Human, Heavy Raina i Fahrenheita poznat je i kao glavni pisac istih igara. To su igre koje se snažno oslanjaju na priču i naraciju, međutim, radi se o igrama koje su u posljednja dva nastavka isporučila i grafičke poslastice. Pogledajte samo Detroit, radi se o jednoj od grafički najboljih igara na PlayStationu 4.

Dakle, kad CEO Quantic Dreama priča o grafici njega se sluša. A David Cage se za Gamespot, između ostalog, osvrnuo i na besmisleno napucavanje rezolucije što se čini kao trend u modernim igrama. Čemu se već sad fokusirati na 8K rezolucije kad još uvijek ni 4K i 60 FPS-a ni približno nisu postali standard na PC-u?

Čekaju se konzole

David Cage misli da će ključ nove generacije biti osvjetljenje, a prije svega ray tracing tehnologija koja omogućuje realističnije refleksije, sjene… Radi se o tehnologiji koju su igre na PC-u počele polako implementirati i koja izgleda impresivno, ali koja nije ni približno blizu ispunjenja potencijala. Video iz Battlefielda V izgleda impresivno, ali to je tek početak. Da bi se to dogodilo tehnologija treba masovni poguranac u vidu konzola, dok je trenutna generacija konzola preslaba.

Sony je u svojim istupima oko PlayStationa 5 više puta naglasak stavljao na 4K i ray tracing tehnologiju, što je definitivno potvrda onog što nas u gamingu očekuje idućih 5-6 godina.

“Osvjetljenje, osvjetljenje i samo osvjetljenje” – kaže David Cage i mi se slažemo s njim, odnosno nadamo se da će u tom smjeru ići industrija. 4K, 60 FPS-a i je*ačko osvjetljenje. Što nam više od toga treba?