Otkazan je The Last of Us Online projekt: “Ne želimo postati live service studio”

Svakom novom prigodom Naughty Dog obećavao je skoro kompletno otkrivanje The Last of Us online multiplayer projekta. Potom ga je prestao spominjati, uslijedile su glasine o problematičnom razvoju, da bi na koncu došlo do neizbježnog ishoda.

“Donijeli smo iznimno tešku odluku o prestanku razvoja igre”, Naughty Dog je objavio na službenom webu. Developeri poručuju kako su jednako razočarani kao i fanovi, a osobito fanovi Factions moda iz prvog The Last of Usa.

Nisu željeli postati live service studio

Začudo, Naughty Dog u službenoj objavi nigdje ne navodi problematičan razvoj niti izostanak šire vizije, što je standardni vokabular u ovakvim okolnostima. Umjesto toga navode razlog koji će se svidjeti brojnim fanovima PlayStationa, a najviše onima starijeg kova.

“Kako smo se bližili punoj produkciji, postao nam je jasan masivan opseg naše ambicije. Da bismo podržali The Last of Us Online godinama nakon izlaska, trebali bismo uložiti sve svoje studijske resurse, što bi ozbiljno utjecalo na razvoj naših budućih single-player naslova. Morali smo odabrati put: postati isključivo live service studio ili se nastaviti fokusirati na narativne igre za jednog igrača koje su definirale naš studio.”

Poraz prikazan kao pobjeda

Dite se vraća materi, rekli bi neki, a sudeći po prvim reakcijama, brojni su ovu vijest dočekali s oduševljenjem. Live service postao je nepopularan i PR će trebati osmisliti nešto drugo, neki novi pojam koji neće asocirati na pohlepu, međutim, sasvim je jasno kako je cijela ova objava također jedan PR potez. Jako dobar PR potez i ne puno više od toga.

Naughty Dog za kraj navodi da u razvoju ima više potpuno novih ambicioznih naslova za jednog igrača te jedva čeka otkriti više o njima.