Jason Schreier je otkrio, a Ubisoft potvrdio novi Assassin’s Creed projekt. Novi AC kodnog naziva Inifinity dosad je najveći Ubisoftov projekt, a bit će više platforma nego igra, odnosno radi se o live-service igri koja će se nadograđivati i izmjenjivati s vremenom.
Dok su klasične Assassin’s Creed igre sve smještene u specifično povijesno razdoblje i geografsku sredinu, Inifnity će biti miks svega i svačega, razvijat će se i nadograđivai s vremenom, a nekako će biti povezan i s klasičnim Assassin’s Creed naslovima koje Ubisoft i dalje planira izdavati.
Ubisoft je potvrdio postojanje projekta
Schreier nije otkrio puno više o Infinityju, ali je zato Ubisoft potvrdio njegovo postojanje. Kako kažu Schreierovi izvori, radi se o projektu inspiriranom GTA Onlineom i Fortniteom, ne toliko sadržajem koliko premisom da s godinama i influksom novog sadržaja zadržava igrače, koji će zatim novac trošiti na mikrotransakcije i sezonske passove.
Dok Ubisoft detaljno ne razotkrije čitavi projekt, možemo samo nagađati o detaljima. Ali Infinity nam se čini kao logičan slijed globalnog trenda velikih izdavača koji svoje najpopularnije igre pretvaraju u servisne F2P igre s ciljem privlačenja velikih masa igrača. A Assassin’s Creed s preko 150 milijuna prodanih primjeraka definitivno jest jedan od najpopularnijih serijala svih vremena.
I dok je nešto logično, ne mora nužno biti i poželjno, stoga očekujemo da se velikom broju ozbiljnijih igrača ova ideja neće svidjeti. Ali Assassin’s Creed ima i narativno opravdanje za ovakvo nešto. Animus iz igara je ionako stroj koji stvara virtualnu realnost na temelju genetičkog koda. Možemo zamisliti kako će nas Infinity Animusom šaltati između svjetova i povijesnih razdoblja, a logično je zaključiti i kako će Ubisoft koristiti/reciklirati svjetove iz starijih AC igara.
Daleko od izlaska
Izvor prenosi kako je sam Infinity godinama daleko od izlaska, a o koliko masivnom i ozbiljnom projektu se radi najviše govori činjenica da su neki od zaposlenika napustili Ubisoftov studio u Montrealu jer su pod prevelikim pritiskom konstantnog rada na velikim projektima.
Što kažete?