BattleBit Remastered je pokazatelj da vizuali nisu najbitniji u igrama, ili barem da nebi trebali biti najbitniji.
Pritom ovaj masivni online FPS na velikim mapama za 256 igrača uopće ne izgleda loše. Od nekih drugih igara dijeli ga tek kreativni pristup, odnosno odluka za korištenjem tekstura s manjim brojem poligona. A kada vidite kako BattleBit izgleda u pokretu, sa zavidno izvedenom fizikom, balistikom, eksplozijama i destrukcijom, bit će vam jasno odakle nagla popularnost.
Naime, BattleBit Remastered debitirao je jučer na Steamu u early accessu i odmah se pronašao na drugom drugom mjestu igara s trenutno najvećom zaradom, odmah poslije Counter-Strikea koji svoj kruh zarađuje na mikrotransakcijama. BattleBit je na samom početku daleko od milijunskih brojki igrača Valveovog FPS-a, međutim, trend je uzlazan, i tko zna. Možda jednog dana.
Kada vidite što sve ova igra ima odmah po ulasku u early access, iznenadit će vas informacija da ju razvija samo troje ljudi. Većina mape (a ima ih 19) je uništiva s preko 45 oružja, tenkova, helikoptera i brodova, na raspolaganju je 6 klasa i 8 modova, a sve to uz visoku frekvenciju odziva servera što po prvim reakcijama igrača sjajno funkcionira.
BattleBit Remastered je krenuo još prije nekoliko godina s prilično otvorenim testiranjima, međutim, nije ostvario željene rezultate. Stoga su u jednom trenutku developeri odlučili kompletno preraditi igru, i otud produžetak imena – “remastered”. U narednim mjesecima tim planira optimizirati igru i dodavati novi sadržaj u obliku mapa, oružja, vozila i modova, a cijena mu iznosi 14,79 eura.