Američki Game Informer nastavio je ekskluzivno pratiti nadolazeći Horizon Forbidden West. Ovaj put developerima iz Guerille zadali su zadatak da izdvoje osam stvari koje će poboljšati u odnosu na prethodnika.
Horizon Zero Dawn proglašen je najboljom igrom 2017. godine, međutim, i on kao takav imao je slabijih točaka. Lijepo je i kada sami developeri to priznaju.
Side Questovi i manji nered na ekranu
Većina ih je bila nezaboravljiva, što nebi trebao biti slučaj u Forbidden Westu. Side Questovi bit će raznovrsniji s boljim pričama, ali i vrjednijim nagradama. “Dobit ćete cool oružje ili obleku, nešto što bi vam moglo biti korisno u sljedećem velikom questu”, poručuje direktor Mathijs de Jonge.
Svi ti side questovi, ali i ostale interesne točke neće raditi nered na ekranu kao što je to bio slučaj u Zero Dawnu. U Forbidden West tako ćemo ući u minimalističkom modu sa što manje ispisanih informacija. Swajpom na touchpadu otvaramo više detalja.
Companioni i manje grindanja
U Forbidden Westu Guerilla želi ostvariti čvršću konekciju Aloy s ostalim bitnim likovima u igri. S njima ćemo provoditi više vremena, družit ćemo se i komunicirati s njima čak i kada se riješe njihovi questovi.
Čvršću konekciju imat ćemo i s lokacijama bitnih resursa. Lakše ćemo nailaziti i na dijelove potrebne za nadogradnju oružja i oklopa. Umjesto guglanja i pregledavanja Youtube vodiča, jednim klikom na potreban resurs kreira se poseban quest koji vodi do lokacije tražene mašine.
Prerađeni skill tree i bolje skeniranje
Skill tree bit će prerađen na način da se može odabrati jedan od šest stilova igranja. Svaki od njih ima 20 do 30 skillova, ali i zaseban tzv. Valor Surge, odnosno ultimativnu akciju koja se izvodi nakon punjenja posebnog mjerača.
Budući da će Forbidden West biti vertikalniji od prethodnika, skeniranje okoline ukazivat će na točke pentranja. Skenerom će se moći označiti i ključni dijelovi mašina, ali i saznati više informacija o ključnim točkama i samim mašinama (poput resursa, oružja koja droppaju i slično).
Bolje animacije i življe lokacije
U svim trailerima dosad mogli ste vidjeti koliko je napredovala grafika, ali poseban trud trebali bismo uočiti na cinematičnim animacijama. Za apsolutno sve animacije korištena je motion capture tehnologija, animacije lica su unaprijeđene, a čak i manje bitnim likovima dodijeljeni su kvalitetniji glumci. Što i priliči jednom AAA naslovu. Ekipa iz Game Informera iz prve ruke tvrdi kako su konverzacije likova uvjerljivije.
Za kraj sam ostavio ono što je meni kao autoru teksta najviše smetalo u prethodniku. A to su naseljene lokacije, odnosno manjak živosti u njima. Guerilla obećaje aktivnije stanovnike i više međusobne dinamike. Radi li se tek o ispraznim riječima saznat ćemo 18. 2. kada ćemo konačno i zaigrati Horizon Forbidden West.