Otkriven je novi Rockstarov patent direktno povezan s GTA 6. “Iskopao” ga je u/Tobbelobben30 na Redditu pretraživajući ime Tobias Kleanthousa spominjano u jednom od leakova. Kleanthous je radio u Rockstaru sedam godina do 2021., gdje je radio na novoj tehnologiji animacija, a koju smo vidjeli i prošle godine u leakovima, samo to onda nismo znali/razumjeli.
Patent podnesen u travnju ove godine opisuje tehnologiju animacija baziranoj na brojnim stanjima i svijesti okoline likova u igri. Umjesto da za svakog lika posebno rade animacije za različite scenarije, Rockstar je izgradio masovnu knjižnicu izdvojenih animacija u blokove.
Bezbroj parametara
Primjerice, pokret ruke, pokret šake, saginjanje glave u jednom smjeru, saginjanje glave u drugom smjeru… Potom na pametan način, ovisno o okolnostima, kombinira sitne animacije u jednu cjelovitu. I dok industrija već godinama na sličan način gradi svoje animacije, ovaj patent opisuje preciznije rješenje s detaljnijim i raznovrsnijim ishodima.
Redditor kao primjer navodi kombinaciju kiše, umora lika i lakše ozlijeđenosti, gdje će igra potom iskombinirati manje blogove animacija u skladu s navedenim parametrima. Lik će šepati u jednu stranu, prigodno pognuti glavu itd…
Isti taj sistem vidjeli smo u leakovima prošle godine, gdje su u konzoli bili ispisani termini poput @gameplay @combat @crouch_upper @long-gun @undefire i drugih. Tada nismo znali kontekst, a sada znamo da su to blokovi kojima se gradi cjelovita animacija. I zaista, animacije u leakovima bile su naprednije te su izgledale realnije…
Generacijski napredak
Istim sistemom gradilo se i ponašanje NPC-eva, koji su, primjerice, uzimali u obzir predmete ispred sebe i njihovu visinu, kako bi se točnije postavili u čučanj poziciju. Naprednije animacije možda su se najbolje manifestirale u demonstraciji potjere policije, gdje su policajci uzimali u obzir dinamičnu okolinu, tražili zaklon iza vrata automobila, spuštali glavu pod kišom metaka i slično.
U odnosu na GTA 5, već u Red Dead Redemptionu 2 animacije su već bile znatno bogatije, a ovo nam zvuči i izgleda najmanje na razini The Last of Us 2, gdje je Naughty Dog maestralno odradio taj posao.