Phil Spencer: VR stiže na Xbox onda kada se razvije u nešto više od eksperimenta i mini igrica

U najnovijem intervjuu, šef Xboxa se dotaknuo VR tehnologije i propalog Kinecta.

Treba biti realan, od kada je Phil Spencer preuzeo Microsoftovu Xbox diviziju od “izgubljenog” Dona Mattricka, Xbox je ponovno počeo ličiti na nešto. Odbacili su Kinect koji se pokazao kao promašen projekt, a korak s PlayStationom vraćaju s pametnim ulaganjem u vlastite ekskluzivne igre, ulaganjem u svoje konzole i pažljivim osluhivanjem svoje baze. Treba priznati, Xbox nakon dugo vremena ima vođu koji razumije modernog gamera i što taj isti želi.

Tako je prošlog mjeseca u Sydneyu dao intervju za lokalni gaming portal Stevivor gdje se osvrnuo na VR u gamingu, kao i neke druge novotarije.

“Mislim da kreatori igara još uvijek nisu pronašli forumu, odnosno nisu usavršili izradu VR igara. Još je prerano, mislim da nas još par godina dijeli od VR-a kao mainstreama.” rekao je Phil. “Mislim da će VR naći svoje mjesto u gamingu, kladio bih se u to.” pa je nastavio “Mi smo dizajnirali Scorpio kao konzolu sposobnu za VR, došao on na Xbox ove ili slijedeće godine…”

“Koja su to VR iskustva koja će korisnike zadržati na dulje vrijeme?” zapitao se Spencer, pa nastavio “Većina toga što sada mogu igrati su demo igre i eksperimenti.”

Rekli bismo da je Phil Spencer ovdje postavio dobru tezu. Isto je zaključio i voditelj intervjua koji je zatim povukao paralelu s propalim Kinectom. Zanimljivo, Phil Spencer se nije ogradio od Kinecta kao propalog projekta, već je povukao paralelu s Dance Central serijalom koji je (jedini) uspio pronaći svoje mjesto na Kinectu, pa je zaključio da VR-u treba nešto slično što bi zadržalo korisnike na duže vrijeme.