Phil Spencer želi da Starfield bude Bethesdina najigranija igra, osvrnuo se na PlayStation igrače koji žele igrati samo na svojoj konzoli

Šef Xboxa od Bethesdinog novog velikog RPG-a želi stvoriti novu Bethesdinu najigraniju igru svih vremena.

“Kad sam s Todd Howardom (šef Bethesde op.a.) pričamo o tome kako učinti Starfield njegovom najigranijom igrom ikad”, otkrio je novinaru Axiosa. Cilj mu je da svaku novu igru igra više igrača od prethodne.

U slučaju Starfielda, to će biti teško ostvariti, budući da si je rezanjem PlayStation platforme odrezao trećinu potencijalnih igrača. Nada se nadoknaditi ih Game Passom, međutim, Skyrim je prodan u preko 30 milijuna primjeraka, aktivno se igra i danas, stoga se pred Bethesdom i Microsoftom nalazi priličan izazov.

Spencer isto želi i svojim ostalim naslovima. Ponavljamo, zaobilaženjem PlayStationa unatoč, želi da Call of Duty naslove za 5 godina igra više igrača nego danas, a znakovito, posebno je naglasio i Candy Crush, mobilnu igricu pod Activisionom.

Najbolji prodajni rezultati, ali bez PlayStationa

Novinar Axiosa upitao ga je i jedino logično pitanje. “Kako sve to misli ostvariti zaobilaženjem ključne (najmasovnije) platforme?” Na što je Spencer odgovorio drugačijom retorikom nego prije nekoliko godina kada je bio protiv opće ekskluzivnosti igara, ali i bez konkretnog zaključka.

Sony radi odličan posao, ali nebi trebao ograničavati igrače igrama

Phil Spencer u ljeto 2020. prije kupnje Bethesde i Activision Blizzarda

Karikirao je perspektivu PlayStation igrača: “Hej, želim igrati na samo jednoj platformi, i ako se neka igra ne pojavi na toj jedinoj platformi na kojoj želim igrati, onda je neću igrati. Njihova je odluka i razumijem je”, odgovorio je praktički ismijavanjem onih koji ne žele kupiti još jednu platformu.