PlayStation 5 ima adute za instantno učitavanje igara kako bi konkurirao Stadiji

Google je pokrenuo svoj cloud gaming servis Stadia jučer, pa dok su prve recenzije većinom razočaravajuće, apsolutno svi hvale jedan detalj na toj platformi. Vrijeme.

Vrijeme? Igre se na Stadiji učitavaju gotovo instantno, nema instalacija, nema nadogradnji, sve što se tiče igara odvija se konstantno. Dakle, nema gubljenja vremena. To je definitivno odlika koja će igrati veliku ulogu u budućnosti i prodavati će taj servis, jer vrijeme i njegova ušteda u ovim vremenima sve su važniji resurs. Neka vas loše recenzije od jučer ne zavaraju, Google će sigurno nastaviti ulagati u platformu i Stadia će biti sve bolja s vremenom.

S druge strane, jedan od najvećih poznavatelja koji je na “ti” gotovo sa svim velikim ljudima gaming industrije, urednik Kotakua Jason Schreier, na Twitteru je u kontekstu brze Stadije komentirao PlayStation 5.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Istina je, Sony u nekoliko istupa dosad nije propustio ukazati na posebno prilagođen SSD koji bi vremena učitavanja trebao svesti na minimum. Također, spominjao se u nekoliko navrata i sistem koji će omogućiti “preuzimanje samo onog djela igre koji nam treba”. S obzirom da već sad na PS4 nekolicina igara pruža izbor preuzimanja prvo SP ili MP komponente igre, za očekivati je kako je to s PlayStationom 5 podignuto na još veću razinu. Dakle, Sony će također imati adute s kojim može snažno marketinški konkurirati Stadiji.

Schreier iz Kotakua očito ima detaljniji uvod u sve to, a Sony je definitivno pripremio nešto značajno kako bi sveo vremena preuzimanja igara i nadogradnji na minimum. Hoće li nam i koliko vremena Sony uštedjeti s PlayStationom 5?