Vijesti

“PlayStation će uvijek raditi igre za jednog igrača sa snažnim pričama”

Nedavni zaokret Sonyja u smjeru live-service naslova, gdje kroz novu strategiju u narednih nekoliko godina namjeravaju isporučiti čak šest velikih live-service igara, ipak neće utjecati na ono po čemu se PlayStation istaknuo u odnosu na konkurenciju posljednjih 10-ak godina.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

A to su cinematični naslovi za jednog igrača sa snažnim pričama, potvrdio je Hermen Hulst, šef PlayStationovih studija u intervjuu za GamesIndustry.biz. “Uvijek ćemo stvarati narativne igre za jednog igrača poput Tsushime, The Last of Usa i Horizona”, poručio he Hulst.

Dodatnim ulaganjem do različitijeg sadržaja

“Ali dobro ste primijetili da ulažemo u live-service igre, što nam je prilično uzbudljivo. Omogućit će nam izgradnju većih svjetova koji će poslužiti kao sredstvo za stvaranje društvenih veza među igračima”, osvrnuo se na poguranac kod multiplayer naslova povodom objave akvizicije Haven studija veteranke Jade Raymond.

Hulst je objasnio kako diverzifikacija vlastitog portfolija neće utjecati na ritam izdavanja klasičnih igara za jednog igrača. Zato se ulaže u nove studije (poput 3,6 milijarde dolara teške akvizicije Bungieja) i timove unutar već postojećih studija, a igre poput Spider-Mana, Uncharteda, Infamousa i ostalih nastavit će se razvijati u najmanje istom tempu kao i dosad.

Povezano