Još od listopada prošle godine Sony i megapopularni reper Travis Scott započeli su suradnju na promociji PlayStationa 5. Travis je tako postao tzv. strateški kreativni partner, a bit će zauvijek zabilježen kao prvi čovjek koji je objavio sliku DualSense kontrolera.
Travis Scott je kasnije je dizajnirao i reklamu za PlayStation 5 te nastavio surađivati sa Sonyjem na drugim projektima. Forbes je Scotta je smjestio među 30 najutjecajnijih osoba na svijetu mlađih od 30 godina, glazbenik je to kojem je sve išlo od ruke do ovog vikenda kada se na njegovom koncertu dogodila velika tragedija.
Na Astroworld festivalu u Houstonu uslijed naguravanja posjetitelja i panične reakcije ostatka, poginulo je osmero ljudi uključujući i dvoje maloljetnika. Scott je navodno uočio previranja u publici, ali nije prepoznao što se događa i nastavio je koncert. Da situacija bude gora, glazbenik je i jedan od organizatora festivala iz čega proizlazi i direktna odgovornost.
O tragediji su protekla dva dana pisali svi veliki svjetski mediji. Oko Scotta je stvoren negativan publicitet, što će definitivno utjecati i na sve ostale brandove s kojima je surađivao. Osim PlayStationa to su Fortnite, Nike, McDonalds i drugi.
PlayStation je već reagirao uklanjanjem zajedničke reklame s Youtubea, a isto je učinio i Epic Games uklanjanjem tematskih Travis Scott skinova iz Fortnitea. Za očekivati je kako oni s glazbenikom neće nastavljati suradnju, a što će s njim biti na kraju pokazat će istraga. Međutim, bez obzira na njen ishod, Scott će zauvijek ostati obilježen ovim nesretnim događaje.