Po pitanju priče, Suicide Squad: Kill the Justice League je Rocksteadyjeva najveća igra dosad

Rijetko koji moderan AAA naslov može se pohvaliti PR katastrofom poput Suicide Squad igre Rocksteady studija. Studio koji je zanat ispekao na sjajnom Batman Arkham serijalu, premijeru Suicide Squada prezentirao je poput live service naslova. Tu je sve završilo i prije nego što je počelo.

Potencijalno dobra priča i svi SP elementi pali su u drugi plan iz kojeg će se Rocksteady i izdavač Warner Bros teško izvući. Ni dojmovi igrača iz zatvorenog beta testiranja nisu neki. Nije loša igra, kažu, ali nije to to.

Prethodnih mjeseci Rocksteady je zato fokus kampanje stavio na SP elemente i priču. U posljednjem intervjuu za britanski Play magazin voditelj razvoja Darius Sadeghia poručio je kako je naglasak zbilja na priči. “Po pitanju priče, ovo je dosad naša najveća igra”, kaže. “Igra je puna DNA koji sadrži i Batman Arkham serijal. Isti temelji priče i likova apsolutno su ključni za naš proces razvoja”, dodaje.

I priča i live service

“Želimo biti tu za igrače koji žele nastaviti svoju avanturu. Važno nam je da ostanemo darežljivi prema ljudima koji igraju našu igru, stoga za prvu godinu nakon izlaska planiramo puno novog sadržaja koji će biti besplatan za sve koji posjeduju igru”, prenosi Games Radar.

Prethodno je Rocksteady prozvao svoj Suicide Squad svojim najvećim cinematičnim iskustvom dosad, a intervju s Playom ipak završava u live service stilu, obećanjem novih lokacija, priča, opreme, kostima, kolekcionarskih sitnica i likova.