Pogreške u marketingu ne postoje, postoje samo namjerne pogreške. Pretpostavlja se kako je Ubisoft započeo marketinšku kampanju za novi Watch Dogs.
Pogreške u gaming industriji nikako nisu slučajne. Vjeruje se kako su sva, nazovimo ih tako, curenja informacija precizno diktirana od marketinških timova velikih izdavača, a sve kako bi zainteresirao veće skupine igrača za njihovu igru. Jedna takva upravo se “dogodila” Ubisoftu.
Naime, na službenom Twitter računu popularnog Watch Dogsa pojavio se tweet koji je nekoliko minuta kasnije obrisan. Sadržaj tweeta bio je: “This is everything”, koji ne govori mnogo, međutim, kada ga stavimo u kontekst Ubisoftovih marketinških strategija, jasno je kako se nešto sprema.
Tweet koji je obrisan ubrzo nakon objave.
Podsjećamo, Ubisoft je svojim ulagačima obećao izlazak četiri velike AAA igre do kraja fiskalne 2019. godine (koja je započela prvim danom ovog mjeseca), dok su zasad najavljene samo dvije. Piratska Skull and Bones i The Crew 2. Na E3 sajmu nas očekuje predstavljanje The Divisiona 2 za kojeg pretpostavljamo kako će dobiti datum izlaska do kraja fiskalne godine, i tako postati treća Ubisoftova velika igra ove godine, pa je taman preostalo mjesta za Watch Dogs 3.
Najava i skori izlazak Watch Dogsa 3 također dobiva smisao kad u kontekst stavimo činjenicu kako je prvi Watch Dogs izašao 2014. godine, drugi 2016. godine, pa bi treći nastavak mogao nastaviti sličnu dinamiku izlaženja s razmakom od otprilike dvije godine između igara.