
Bivši izvršni producent BioWarea Mark Darrah otkrio je da do remastera Dragon Age triligije nikada nije došlo prvenstveno zbog stava Electronic Artsa, koji je iz nekog razloga “povijesno protiv remastera”.
Darrah je u intervjuu u razgovoru s MrMattyPlays rekao kako mu je čudno da tvrtka takvog kalibra odbija “besplatan novac”, ali je to EA-ova dugogodišnja praksa. Uz to, tehnički bi projekt bio znatno složeniji od Mass Effect Legendary Editiona, jer tri Dragon Age igre koriste različite alate i enginee.
Postojali su interni prijedlozi, poput korištenja Frostbitea i angažiranja talentiranih modera za remake Dragon Age Originsa, no EA je navodno dopustio ideju samo pod uvjetom da se financira iz postojećeg budžeta – što je bilo neizvedivo zbog ostalih projekata.
Darrah i bivši scenarist David Gaider ranije su isticali da je EA uvijek davao prednost Mass Effectu pred Dragon Ageom, što je vjerojatno dodatno smanjilo šanse za realizaciju. Nakon relativno lošeg prijema prošlogodišnjeg Dragon Age: The Veilguarda i restrukturiranja BioWarea, vjerojatnost za remaster trilogije danas je gotovo nikakva.