Potvrđena je suradnja Nvidie i Microsofta u izradi novog DirectXa koji omogućuje Ray Tracing

Dobili smo i prvi video koji prikazuje mogućnosti nove render tehnike.

Kako je bilo i najavljeno ranije NVIDIA je potvrdila suradnju s Microsoftom u izradi potpuno novog DirectX APIa koji će omogućiti ray tracing render u realnom vremenu.

Prema najavama DirectX RayTracing (DXR) API će developerima omogućiti jednostavan pristup ray tracing tehnici koja se pokreće na razvojnom grafičkom hardveru.

Na ovaj način će razvojni studio moći proizvesti ray tracing u realnom vremenu i implementirati ga u vlastiti grafički pokretač kako bi kreirao hibrid između rasterske i ray tracing grafike. Ovo će donijeti dodatnu kvalitetu i preciznost renderskih tehnika koju nije bilo moguće dostići koristeći klasične metode rasterske grafike.

Razvojni studio Remedy trenutno ima pristup novom APIu i NVIDIA RTX tehnologiji, te su za potrebe ovogodišnje GDC konferencije izradili demo prikaz koji prezentira okvirne mogućnosti novih tehnika rendera.

Tehnološki menadžer Remedya, Mikko Orrenmaa, je izjavio kako je integracija NVIDIA RTX tehnologije i DXR APIa u njihov Northlight pokretač bila jednostavna vježba, te su ostali iznenađeni kako su brzo izradili prototip novog osvjetljenja, novih refleksija, ambijentalne okluzije uz daleko bolje i ljepše vizuale.

Sve ovo zvuči jako lijepo i obećavajuće, ali postoje određeni problemi koji se neće svima svidjeti.

Obje tehnologije, NVIDIA RTX i DXR, će biti eksluzivne za NVIDIA grafičke kartice, što znači dodatne podjele u odnosu na korisnike AMDa, a implementacija DXR mogućnosti unutar Gameworksa je pokazatelj da će novi DirectX gotovo sigurno zaživjeti u velikom broju igara.

Drugi problem je da će NVIDIA RTX biti isključivo rezerviran za nadolazeće Volta grafičke kartice. Što će to nova generacija kartica imati u odnosu na postojeće kako bi RTX bio moguć? To ostaje nepoznanica, jer detalji oko novih kartica nisu dostupni.

Posljedni problem oko ove tehnologije su izjave svih timova koji sudjeluju u razvoju, kako je sve ovo još u povojima i eksperimentalnoj fazi, stoga je implementacija u igrama još daleko ispred nas.