Predstavljen plan rada za Star Citizen 3.0

Napredak u svim poljima igre, od sadržaja do performansi.

Cloud Imperium Games je predstavio ovogodišnji plan rada za Star Citizen 3.0, a sudeći prema rasporedu čeka ih ogromna količina posla, iako su brojne faze već odrađene ili su u već odmakloj fazi razvoja.

Veći dio posla bi trebao biti odrađen do lipnja ove godine, a faze uključuju Persistent Universe sadržaj, odnosno dodavanje planetarnih izvidnica, mjeseca koji kruže oko planeta, početke misija, polja krhotina, napuštenih brodova, te vrlo vjerojatno planet Delamar s platformom za spuštanje Levski.

Od ostalih faza treba navesti i poboljšanja u samom igranju, korisničko sučelje, osnovne tehnologije igre, umjetnu inteligenciju, grafiku i performanse. Faze nakon lipnja uključuju mrežni kod, backend tehnologiju, te oružja i nove brodove.

Star Citizen 3.0 će imati tehnologiju Render Target koja bi trebala sačuvati do 50% ukupne iskoristivosti grafičke kartice što će imati veliki utjecaj na ukupne performanse i optimizaciju. Implementirane će biti i tehnike za bolje sjene, bolje osvjetljenje, bolje iscrtavanje geometrije, te poseban sustav za široki svemirski prostor, kao i za gusto naseljene svemirske postaje. Potpunu listu promjena i najava sadržaja možete pročitati na sljedećoj poveznici.
https://www.youtube.com/watch?v=qOjXfNnhxf0