Potencijalno najzabavniji roster mapa u Battlefield serijalu. No hoće li to zaista biti tako?
Proteklih dana se svašta pisalo i nagađalo. Neke informacije su bile provjerene, odnosno “iskopane” su iz samog koda Battlefield 1 bete, a neke druge su bile potpune špekulacije. Barem kad su u pitanju mape, sada je došao kraj nagađanjima. DICE je na svojim stranicama službeno predstavio i opisao sve mape koje ćemo dobiti u osnovnoj igri, plus onu besplatnu koju ćemo bez ikakve novčane naknade moći preuzeti u prosincu.
Dakle, u osnovnoj igri nas čeka devet mapa, odnosno jedna mapa manje no što je to bilo u BF4. Barem do prosinca i nove besplatne mape, kada će ih sveukupno biti 10. Battlefield 1 će nas, barem što se tiče multiplayer igranja, voditi kroz neke od najvećih bitki Prvog svjetskog rata, od šuma i planina, preko razrušenih gradova do pustinja pa sve do Jadranskog mora. U nastavku vam donosimo u detalje sve što trebate znati o njima.
BALLROOM BLITZ
Ballroom Blitz nas vodi u Francuski zamak uz tok rijeke Meuse, koji će umjesto bala za otmjene elite plave krvi, ovaj put ugostiti jednu od najrazarajućih postava u BF1. Velebni dvorac će biti samo jedna od točaka na mapi, a barem u Rushu, američkim snagama će strateško odredište biti željezničko čvorište uz sami rub mape.
ARGONNE FOREST
Šumska mapa u BF1 u sebi skriva brojne zamke, što će, pretpostavljamo, od nas igrača zahtijevati stupanj koncentracije više nego na drugim mapama. Isprepleteni rovovi, zamaskirani montirani mitraljezi, naoštreni šiljci koji iskaču posvuda… Ova mapa će nam zasigurno zadati masivne frustracije. Argonne Forest će biti primarno “infantry” mapa, te će kao takva zasigurno imati svoje fanove.
FAO FORTRESS
Sada idemo u Irak, točnije na Al-Faw, poluotok pod upravom Osmanskog Carstva koje čuva najtraženiju sirovinu svakog velikog rata. Naftu. Borbu za naftu ćemo voditi preko močvara, dina, mostova i uvala pod njima. Možemo očekivati i pomorske bitke, a mapom će dominirati Fao Landing, utvrda preko koje će Britanske snage morati preći kako bi došli do nafte.
SUEZ
Ako ste igrali Battlefield 2142, onda će vam zasigurno sam pogled na ime mape izazvati određene emocije. Sueski kanal je u ono vrijeme, kao i danas, jedan od najbitnijih strateških pravaca za Europu. Kanal preko kojeg se opskrbljiva čitav jedan kontinent, kao i dobar dio Azije pružiti će nam velike taktičke borbe. U prednosti će zasigurno biti ekipe s organiziranim “squadovima”. Mortari će prijetiti gotovo na svakom koraku, a na nama je kako ćemo se od njih sakriti koristeći dine i ostala reljefna izbočenja, kako bismo se dokopali protivničkih redova.
ST. QUENTIN SCAR
Mapa s kojom smo se imali prilike upoznati u prvim prikazima igre, te koju su igrali samo rijetki sretnici koji su se uspjeli dokopati mjesta u prvom zatvorenom Alpha testiranju. St. Quentin Scar nam nudi “all-around” klasičnu Battlefield 1 borbu. U francuskom selu Travecy će dominirati pješadijska borba, potpomognuta oklopnjacima one vojske koja izdominira na poljima koji okružuju to nekad mirno mjestašce. Također, na nebu će dominirati cepelin, a ona strana koja se izbori za njegovu kontrolu će imati značajnu pomoć “od gore”.
SINAI DESERT
Pustinju Sinai smo već naveliko upoznali kroz otvoreno beta testiranje koje je do nedavno trajalo. Zaseok Bir el Maza pruža “infantry” borbu njegovim uskim uličicama, čiji raspored, u kombinaciji s visokim krovovima kuća dobro organiziranim ekipama pruža veliku taktičku prednost u borbi protiv oklopnih vozila. Također, imali smo prilike uvjeriti se kako je mapa idealna za aero borbe, gdje visoke litice pružaju odličan poligon za one snalažljivije pilote.
AMIENS
Amiens će biti pretežito urbana mapa, kojoj kao takvoj predviđamo popularnost na razini Metroa, Seine Crossinga, Shanghaia ili Lockera, s brojnim “500% ticketa” serverima. Predlažemo samo proguglati francuski grad Amiens, i raspored njegovih ulica kako biste se uvjerili u potencijal mape. Ako poput autora ovog teksta favorizirate urbanu borbu, biti ćete oduševljeni.
Monte Grappa
U više navrata smo se doticali ove mape u talijanskim Alpama. Tu u ulozi Austro-Ugarske kontroliramo njene vrhove, i pripadajuću im arteljeriju, dok će se u neugodnom položaju (barem u Rush modu), nalaziti Talijani koji će kroz uspon u podređenom položaju trebati nekako zauzeti te famozne vrhove u vidu strateških točaka. Tu će, poretpostavljamo, od presudne važnosti biti avioni, gdje će prednost imati ona strana koja će imati kvalitetnije i iskusnije pilote.
EMPIRE’S EDGE
Jedna nama zanimljiva mapa, pošto znamo kako će se odvijati iznad Jadranskog mora i na pripadajućim mu obalama. Samo ne znamo s koje strane. Moguće je i na našoj obali, ali ipak, šanse za takvo nešto su prilično slabe. Kako bilo, čeka nas red pomorske, red tenkovske borbe na obali. Jedna od strateških točaka će biti mediteransko selašce smješteno uz obalu, gdje će se, možemo pretpostaviti, pješadija boriti za luku i dodatni brod za prevlast na moru.