Studio Rare se posebno posvetio razvoju samostalnog sustava koji stvara oluje na moru.
Sea of Thieves je bio jedna od glavnih igara ovogodišnjeg E3 sajma na Microsoftovoj konferenciji, a izdavač posebno vjeruje u uspjeh ove gusarske avanture u kojoj kooperativno iz prvog lica igrate s prijateljima na Xboxu i PCu.
U posljednje objavljenom videu Inn-side Story glavni dizajner igre, Shelly Preston, i glavna tehnička umjetnica, Valentine Kozin, razgovaraju o sustavu oluja i nevremena.
Ovo je posebno važan element igre, jer ćete većinu vremena provoditi na brodu u potrazi za novim avanturama. Valentine govori o tome kako će igrači odlučivati hoće li se upustiti u prolazak kroz srce oluje ili će odabrati duži put kako bi zaobišli gnjev majke prirode. Željeli su istodobno napraviti zastrašujuću prirodnu pojavu i nešto predivno što će povećati adrenalin svim igračima dok nastoje preživjeti putovanje kroz vjetar, kišu i valove.
Igrači će doslovno moći vidjeti kako vjetar mijenja smjer kiše i valova, prolazak broda kroz divlje more će biti težak ako nema nikoga za timunom, jer će valovi i struje nositi brod na sve strane. Valovi i kiša će natopiti gornju palubu broda, a realna simulacija vode će omogućiti prikaz prodiranja vode u trup broda, pa će igrači morati prazniti potpalublje kako ne bi doživjeli havariju.
I da, more izgleda jednostavno prekrasno u ovoj igri!