Procurila je Microsoftova interna recenzija TLoU2: “Značajno ispred bilo čega na PC-ju i konzolama”

Kao posljedica velike sudske parnice koja se odvija između Epic Gamesa i Applea, među sudskim dokumentima se pronašao interni magazin, nazovimo ga tako, Microsoftovih zaposlenika.

Tzv. “Executive Portfolio Update” na redovitoj bazi jedan uži krug Microsoftovih zaposlenika redovito izvještava o konkurenciji i međusobnim usporedbama, a jedan od takvih dokumenata recenzirao je The Last of Us Part II iz poslovne perspektive, ali i igračke perspektive.

PAŽNJA: Nemojte čitati dalje ako niste prešli igru:

Interna recenzija (koju možete pronaći ovdje) prepuna je hvale za igru koja je pokupila najviše GOTY nagrada u povijesti. Microsoftov zaposlenik ističe kako je The Last of Us 2 u prvom tjednu prodan u preko 4 milijuna kopija, a zatim nastavlja opisivati igru.

“Igra pokušava ispričati emocionalnu priču o osveti i njenom moralnom utjecaju na živote uključenih ljudi. To radi kroz dvije potpuno realizirane kampanje, jednu kroz koju igramo s Ellie i drugu s kojom igramo kao Allie – osoba za koju se Ellie zaklela da će je ubiti.”

“Druge igre koje su pokušavale natjerati vas da igrate kao lik kojeg ne volite nisu uspijevale, ali The Last of Us je drugačiji, on nema heroje – ima samo preživjele.”

“I Ellie i Abby su dobro realizirani likovi karaktera s kojim se možemo poistovjetiti. Igranje kroz obje priče strašno dobro pokazuje kako inače pristojni ljudi mogu postati zarobljeni u začaranom krugu užasavajućeg nasilja.”

Recenzent dalje nastavlja o gameplayu za kojeg zaključuje kako je značajno poboljšan u odnosu na prethodnika koji nije davao igračima previše slobode te je u suštini bio prilično ograničen. “Područja su značajno veća, AI neprijatelja je jako unaprijeđen, a igrači imaju više izbora kako rješavati dionice s neprijateljima.”

Unatoč pohvalama, Microsoft ima jednu zamjerku. “Izgleda da Naughty Dog ne zna napraviti pristojnu borbu s oružjem i The Last of Us 2 nije iznimka. Srećom po njih, ovo je igra kojoj više paše stealth način igranja”, a zatim nastavljaju s kritikom inventory sistema i kako prebacivanja oružja nije dovoljno dobro izvedeno što škodi fluidnosti gameplaya.

I sada stižemo do vizuala koje Microsoft posebno hvali. “Vizualna kvaliteta i posvećenost detaljima je apsolutno najbolja u klasi u svakom mogućem području”, a zatim nastavljaju – “cjelokupna prezentacija je znatno iznad ičega što je bilo koji developer napravio, bilo na konzoli ili PC-ju.”

Recenzent priznaje kako je kroz igru bio konstantno zapanjen vizualima, što je nešto “što se danas nažalost rijetko događa, a uspjeh je tim veći kada uzmete u obzir da The Last of Us sadrži praktički dvije različite igre, s različitim glavnim likom, neprijateljem, lokacijama, oružjima i opremom…”

Microsoftov zaposlenik osvrnuo se i na kritike koje je The Last of Us 2 doživio kod značajnog broja igrača. “Igrači svakako imaju pravo na subjektivne osjećaje i oprečna mišljenja o priči, ali kao netko kome je duboko stalo o evoluciji i proširenju onoga što pripovjedanje priča u interaktivnom mediju može biti – te stvari su na kraju manje bitne od toga koliko je nevjerojatno dobro Naughty Dog stvorio i ispričao priču KOJU SU ONI ŽELJELI ISPRIČATI.”

Za kraj zaključuju kako je TLoU2 postavio novu ljestvicu za ono što se nadaju da će i drugi moći isporučiti ulazeći u novu generaciju konzola.

“Voljeli smo ga igrati, sjajno smo se proveli i još uvijek ne možemo prestati razmišljati o likovima i njihovim pričama.”